בלוג
דף הבית » בלוג
10 טעויות שאתם עושים בתהליך כתיבת תוכן שיווקי
אז החלטתם לכתוב תוכן שיווקי לבד, זה יכול להיות לאתר האינטרנט של העסק, לדף נחיתה, לניוזלטר, פוסט לפייסבוק ועוד. אז כן, זה חתיכת אומץ, אבל אולי שווה את התוצאה. אני כאן כדי להציף את הטעויות הקריטיות שכדאי להימנע מהן בתהליך
פלטפורמות נפוצות לעיצוב מצגת חברה
אז נפלה עליכם משימה ״לארגן מצגת חברה״… יכול להיות שהשבוע מגיע לקוח חשוב למשרד והמנהלים צריכים להציג לו מידע על החברה ואולי הגיע הזמן באמת שתהיה מצגת תדמיתית. כן, בניית מצגות עסקיות היא בהחלט תיק רציני למי שלא מכיר את
כותבים אודות חברה? קבלו 10 פתיחים מושלמים וגם דוגמאות אמיתיות
חייבים לכתוב כמה מילים על עצמכם או על העסק שלכם? סביר להניח שהחלק הכי קשה יהיה דווקא הפתיח. למה? כי התחלות תמיד קשות ואתם יודעים את זה. אז אחרי ניסיון של 10 שנים בכתיבה מאות אודות חברה (אבל מי סופר),
עד כמה כתיבת תוכן שיווקי משפיעה על ההחזר על ההשקעה (ROI)
חישוב החזר השקעה פוגש אותנו כאשר נתחיל מסע פרסום, הרי חשוב שעל כל שקל שאנחנו מוצאים נחזיר לפחות 5 שקלים ואפילו יותר. אז איך כתיבה שיווקית יכולה להקפיץ לנו את ה- ROI? הכל כאן. אם יכולתי לספור כמה פעמים במהלך
כל השלבים בתהליך כתיבה ועיצוב מצגת חברה
שלא תתבלבלו, מצגת חברה ממש לא דומה למצגת שמציגים בכנסים והרצאות. היא סוג של כרטיס ביקור, רק הרבה יותר מפורט, וכזה שנותן ללקוח אפשרות להתרשם בצורה הרבה יותר טובה מהחברה שלכם. בואו נראה מהי מצגת חברה, מי צריך אותה ואיך
תכל׳ס, איך כותבים תוכן שיווקי שמניע את הגולש לפעולה?
איך אני אוהבת את המילה ״תכל׳ס״, הרי גולשים בסופו של דבר רוצים הכל בצורה מהירה: תניעו אותי, תעניינו אותי, תדליקו אותי ותגידו לי בסוף בדיוק מה לעשות. אז כן… זאת הגישה שלי במשפט וחצי, אבל אני בכל אופן רוצה לתת
עלות בניית אתר אינטרנט: אלו העלויות שאתם צריכים לקחת בחשבון
לא משנה אם אתם מנהלים חנות אינטרנטית או אם מספר סניפים הפרוסים ברחבי הארץ, אתר אינטרנט לעסק שלכם הוא בגדר חובה בעידן הדיגיטלי של ימינו. אתר אינטרנט איכותי משפר את התדמית של העסק, מגדיל את התנועה לעסק ואת מעגל הלקוחות
איך כותבים כתיבה שוויונית? 5 גישות קלות ליישום כאן בפנים
אתחיל מזה שממש צורם לי לקרוא ברשת תוכן שמיועד לגבר (אני אישה, כן), פשוט גורם לעשות אחורה פנה ולצאת החוצה. אבל למזלי, המודעות של כתיבה שוויונית או כתיבה דו מגדרית נמצאת בשיאה, וגם חברות ענק הבינו שעליהן לייצר קרבה לגולשים
כתיבת תוכן לניהול מוניטין ברשת: דוגמאות והסברים מעולים
רשת האינטרנט הביאה לא מעט יתרונות, במיוחד למיליארדי צרכנים ועסקים ברחבי העולם המחפשים מידע. עם זאת, הצד האפל של רשת האינטרנט הוא האיזכורים השליליים כמו ביקורות, כתבות פוגעניות וכו׳, העלולות לגרום לנזק ממשי לעסקים וארגונים. הפתרון לדחיקת האזכורים השליליים הללו
איך לכתוב תוכן שיווקי שגורם לקורא לפתוח את הארנק? כל הסודות כאן בפנים
מה זה תוכן שיווקי? איך גורמים לקורא לפתוח את הארנק ולהוציא אשראי או בכלל להגיע לפגישת ייעוץ? אז טוב ששאלתם או חשבתם לשאול. כל התשובות כאן בפנים. לפני שנתחיל, אסביר שכתיבה שיווקית היא חלק משרשרת הפרסום העוברת דרך אפיק פרסום
איך למצוא כותרת ויראלית לכתבה, כזאת שאי אפשר לסרב לה?
הרעיון שלכם לכתבה יכול להיות משכנע, סופר מעניין וגם כזה שבטוח יהפוך את הגולש שקרא ללקוח משלם. אבל ויש כאן אבל גדול… אם הכותרת של הכתבה לבלוג לא תהיה WOW, סביר להניח שגולשים פשוט ימשיכו הלאה ולא יכנסו לכתבה. אבל
הקשר הבלתי נפרד בין תוכן לשיווק
מאת: עוזי שבת מנכ"ל Digital Solutions ומרצה במכללת האקריו שיווק באינטרנט תפס תאוצה בשנים האחרונות והפך לאחד מאמצעי השיווק האפקטיביים והשימושיים ביותר. אנשים רבים הבינו את כוחו של האינטרנט בכל הנוגע לשיווק ומנצלים אותו. קיימות שיטות שונות לשיווק באינטרנט כשאחת