כתיבת תוכן לאתר נדל״ן: כל הטיפים שבעולם

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin

בשונה מתחומים אחרים, תחום הנדל״ן דורש חשיבה יצירתית, לצד אמינות גבוהה, פשוט למכור ללקוח את החלום. רגע לפני שאתם מתחילים בתהליך כתיבת תוכן לאתר נדל״ן, יש כמה נקודות שחייבים להכיר. אחרי כתיבה לעשרות חברות נדל״ן במגוון תחומים, אני כאן כדי לתת לכם את כל הטיפים והסודות כדי שתכתבו את זה נכון.

 

שנתחיל?

 

רכישת דירה למגורים, נכס או באופן כללי השקעת נדל״ן, הם חלום של כל אחד, הרי נכסים יוצרים מעטפת ביטחון, נוגעים בפן המשפחתי ובכלל זהו תהליך ארוך יחסית שנבנה שלב שלב. תוכן בהחלט יוכל להשפיע על הקונה, במיוחד אם מדובר על רכישת דירה בפרויקט מגורים, שם הכתיבה יכולה להכניס את הלקוח הפוטנציאלי לאווירה ולתת לו להרגיש את ערכי הפרויקט והיתרונות שלו, ובכלל להשפיע על ההחלטה שלו.

 

רגע, מה זה אומר כתיבת תוכן לתחום הנדל״ן?

כתיבת תוכן יכולה להיות במגוון מקומות, וליתר דיוק בכל מקום שהקורא נתקל במידע מסוים. המידע הזה חייב להיות נגש, מכירתי וברור. אלה המקומות שבהם כדאי לחברות נדל״ן להשקיע בתוכן מקצועי:

 

כתיבת תוכן לאתר

אתר אינטרנט הוא קריטי לכל חברת נדל״ן, בין אם מדובר על חברת יזמות, השקעות, תיווך, חברה קבלנית וכו׳. אתר חייב להכיל את כל המידע החשוב על החברה כמו אודות החברה, חזון, ערכים, מידע על המייסדים, מידע על הפרויקטים שהחברה ביצעה או מבצעת, שיטות עבודה/בנייה ועוד.

כתיבת תוכן לדפי מידע

כאן הכתיבה יכולה להיות לדפי מידע שמחלקים בפולדר ללקוח המגיע להתעניין ברכישת דירה בפרויקט, או קטלוג תדמיתי שנותן מידע על החברה, החוסן והפעילות שלה. בנוסף, זה יכולה להיות גם פלאייר שמחלקים בדואר, שם הכתיבה חייבת להיות קצרה וממוקדת.

 

כתיבת מצגת עסקית

בניית מצגות עסקיות או תדמיתיות חשובות מאוד במספר מקרים: כאשר מקבלים לקוחות ויש צורך להציג להם דבר מה, כאשר נרצה לשלוח ללקוחות מידע מסוים על פרויקט או כאשר נרצה להציג למשקיעים/דירקטורים מידע על פעילות החברה. המצגת חייבת להיות מלווה בתוכן מקצועי, גרפים וכו׳.

סטוריטלינג לפרויקט נדל״ן

סטוריטלינג הוא סיפור פרויקט שחייב להכיל בצורה מקיפה את כל המידע והיתרונות של הפרויקט מבלי להחסיר אף פרט. הפרטים צריכים לרדת לרזולוציה של גימורים, הפרמטרים סביב הפרויקט, העיצוב של הלובי ובכלל הוויב של פרויקט המגורים. לדוגמה בפרויקט המיועד למשפחות, חשוב להדגיש את הפארקים הסמוכים לפרויקט, בתי הספר, חדר דיירים מפנק ועוד.

החשיבות של העברת המסרים בתהליך כתיבת תוכן לחברות נדל״ן

 

כתיבת תוכן בתחום הנדל"ן מצריכה שילוב של ידע מעמיק של פרטי החברה וערכיה, לצד תקשורת משכנעת ויכולת העברת מידע בצורה ברורה. אם אתם בתהליכי כתיבת אודות חברה, תיאורי של הנכסים או חומרים שיווקיים שונים, הנה כמה טיפים שיעזרו לכם לכתוב תוכן נדל"ן משכנע.

 

הכירו פיקס את קהל היעד שלכם

התוכן חייב להיות מותאם לקהל היעד של הפרויקט, בין אם זה רוכשי דירות צעירים שזו הרכישה הראשונה שלהם, משקיעי נדל"ן, שוכרים, חברות וכך הלאה. בדקו מהם הצרכים, האינטרסים ורמת המומחיות של קהל היעד שלכם בנדל"ן ובהתאם כתבו את המסרים והמידע.

 

הקפידו על שפה ברורה ותמציתית

השתמש בשפה ברורה ותמציתית כדי להעביר כל סוג של מידע. הימנע משימוש בז'רגון או ממונחים טכניים מדי שעלולים לבלבל את הקהל ויגרמו להם לחוסר הבנה. נסו לפרק מושגים מורכבים לשפה מובנת וקלה ככל הניתן, אך עדיין שמרו על רמה גבוהה.

 

השתמשו בכותרות מושכות

צרו כותרות שמושכות את תשומת לב של הקורא, כאלה שמעבירות את חוויית המגורים בכמה מילים בודדות. נסו לפתות את הקוראים להתעמק בתוכן ובמידע על הפרויקט, להישאב פנימה ולרצות לדעת יותר בפגישה כמובן.

 

השקיעו במשפטי פתיחה קריאיטיביים

כדי ללכוד את תשומת הלב של הקוראים כבר בשניות הראשונות, צרו משפטי מפתח משכנעים שיהוו בסיס לשפה השיווקית שלכם. זה יכול להיות רלוונטי לקטלוג, לדפי מידע, למצגת שיווקית, לדפי נחיתה ועוד.

 

צרו אלמנט שמייצר בידול ייחודי 

כדי לבלוט מעל כולם, מומלץ לחשוב בצורה יצירתית ולהבין מה אין למתחרים ואיך אתם יכולים לייצר בידול ייחודי. לדוגמה, כיום יש עשרות פורטלים בתחומי הנדל״ן שמעלים מידע וכתבות על השקעות נדל״ן, אבל מצאתי אתר אחד שחשב בצורה יצירתית – Smart Invest4u – השקעות נדל"ן בחול שיצר דמות של נמר וכתב ״תשאלו את שוקי״, כאשר הלינק מפנה את הגולש לשאלון. האמת, אהבתי, סופר יצירתי.

 

הקפידו על שפה גרפית משכנעת

חשוב ליצור שפה שיווקית זהה בכל מקום, באתר האינטרנט, פוסטים בפייסבוק, קטלוגים, מצגות וכו׳. שלבו תמונות ויזואליות מרשימות, אינפוגרפיקה וסרטונים באיכות גבוהה כדי להפוך את התוכן למושך מבחינה ויזואלית.

 

שלבו מידע מקצועי

הפגינו את הידע שלכם על שוק הנדל"ן כדי ליצור עניין  לקוראים ולשכנע אותם לבחור דווקא בחברה שלכם א לגור בפרויקט שלכם. לדוגמה, מידע על שכונות סמוכות, בתי ספר, שירותים קהילתיים והמאפיינים הייחודיים שהופכים את האזור לאטרקטיבי.

 

תיאורי מדויק של הנכסים/השירותים

כאשר כותבים תיאור נכס או בכלל תיאור של משהו מסוים, חשוב להתמקד בנקודות הייחודיות שלו כדי לייצר עניין וסקרנות אצל הקורא. הדגשו מאפיינים מרכזיים, פרטים אדריכליים, שיפוץ אחרון של הנכס, סיפור מעניין על המקום או קרבה לאטרקציות ופארקים.

 

ספקו תמיד מידע עם ערך

לא משנה מה אתם כותבים, חשבו לרגע – האם המידע הזה רלוונטי ללקוח הבא שלכם או לא. אם לא, העדיפו שלא לרשום אותו. לדוגמה,  שתפו תובנות על מגמות שוק הנדל״ן באזור, טיפים לאיתור הזדמנויות נדל״ן, חדשות נדל"ן מקומיות ובכלל כל תוכן בעל ערך שעשוי למצב אתכם כאוטוריטה בתחום.

 

הניעו את הקורא שלכם לפעולה

בכל תוכן שקשור לתחום הנדל״ן, חייב להיות קריאה ברורה לפעולה. בין אם מדובר בהזמנת קוראים ליצור קשר לקבלת מידע נוסף, להירשם לניוזלטר, לתאם פגישה עם מנהל מכירות וכו׳.

 

שלבו המלצות וסיפורי הצלחה

אנשים אוהבים להזדהות עם אחרים ויותר נכון הם רוצים כמו של אחרים, ולכן שלבו המלצות וסיפורי הצלחה כדי לבנות אמון עם לקוחות פוטנציאליים. חוויות אמיתיות ומצולמות של לקוחות מרוצים יכולות להוסיף אמינות ולהגדיל את המכירות.

 

הישארו תמיד מעודכנים

שוק הנדל״ן הוא תנודתי מאוד מבחינת מחירים, מגמות ואזורי ביקוש, ולכן חשוב שתהיו מעודכנים תמיד במגמות האחרונות, בעדכוני המחירים, ברגולציה וכו׳. כמובן שכדאי לשתף את הידע הזה כדי להפוך לאוטוריטה בתחום הספציפי שלכם, אם זה בבלוג באתר החברה, ברשתות חברתיות ועוד.

 

 

אודות

מחפשים את המילים המדויקות? בואו נעשה את זה ביחד.

זה אני, אתם והמילים.

שירותי כתיבת תוכן לאתרים מתחיל באפיון מקצועי, להבנת ערכי המותג, הדרישות והציפיות. יחד נבנה שפה שמדברת לקהל היעד ומניעה לפעולה.

מאמרים אחרונים

עקבו

אני זמינה בשבילכם, תשאירו לי פרטים!