בלוג

בלוג כתיבת תוכן

מילות מפתח לקידום: כך תפתחו דלת ללקוחות חדשים

כתיבת תכנים היא עולם שלם המתובל בהומור, יעילות, מיקוד או שילוב של כל השלושה יחד לכדי שלמות. השלמות המדוברת היא המטרה הנחלקת לשני אלמנטים עיקריים: לאפשר לגולש לגלות מה אתם מציעים ומהו הערך המוסף שהטקסט שלכם מעביר, והאלמנט השני הוא

בלוג כתיבת תוכן

זירת התוכן מתחממת: חיבור אנושי בעולם וירטואלי

דקה לפני שנקבל מבול של טרנדים וטיפים לשנת 2018, ואולי עוד כמה מדריכים נהדרים שישנו לנו את החיים, בואו נעצור לרגע ואולי נבין שהגיע הזמן לומר די. הרשת מוצפת טיפים ומדריכים לכל דבר, אפילו מדריך לגזיזת ציפורניים, ממש כך. 400

בלוג כתיבת תוכן

משפט הפתיחה הראשון באתר, איך לעזאזל בוחרים אותו?

אז בניתם אתר מרשים, שמתם בו תמונות מהממות, אבל רגע, מה תכתבו במשפט הראשון, המשפט שיספר לגולש בשניות הראשונות לאן הוא הגיע? נראה כי זהו המשפט הגורלי והכי קשה לבחירה. כן, גם לי ככתבת תוכן היה קשה למצוא משפט מנצח לאתר שלי.

לכתוב על נושאים משעממים
בלוג כתיבת תוכן

איך לכתוב על נושאים משעממים?

כמעט כל כותב תוכן מכיר את הרגע הזה שבו מבקשים ממנו לכתוב על נושאים "מרתקים" כמו חברות ניקיון או מגנטים לאירועים כדי לקדם את האתר של הלקוח בגוגל. לא ניכנס לסיבות שבגללן מאמרים כאלו עדיין תורמים לקידום (לפחות בגוגל ישראל), 

בוא נדבר!