בלוג

משפט הפתיחה הראשון באתר, איך לעזאזל בוחרים אותו?
אז בניתם אתר מרשים, שמתם בו תמונות מהממות, אבל רגע, מה תכתבו במשפט הראשון, המשפט שיספר לגולש בשניות הראשונות לאן הוא הגיע? נראה כי זהו המשפט הגורלי והכי קשה לבחירה. כן, גם לי ככתבת תוכן היה קשה למצוא משפט מנצח לאתר שלי.

איך לכתוב על נושאים משעממים?
כמעט כל כותב תוכן מכיר את הרגע הזה שבו מבקשים ממנו לכתוב על נושאים "מרתקים" כמו חברות ניקיון או מגנטים לאירועים כדי לקדם את האתר של הלקוח בגוגל. לא ניכנס לסיבות שבגללן מאמרים כאלו עדיין תורמים לקידום (לפחות בגוגל ישראל),

בין המרכאות: 51 ציטוטים מצוינים על פי תחומים לשילוב באתר החברה
"תוכן יוצר מערכות יחסים. מערכות יחסים בונות אמון. אמון מניע רווחים". אנדרו דייויס. שילוב של ציטוטים בטקסט היא דרך מצוינת למיצוב המומחיות שלכם וגם למלא חללים ריקים באתר. לפניכם 51 ציטוטים, נותר לכם רק לבחור.

כותבים נכון: הטרנדים החמים בתחום כתיבת תוכן לשנת 2017
תוכן תוכן ושוב תוכן, כולנו צריכים תוכן, אבל איכותי. אז איך כותבים נכון ומה התחדש בעולם התוכן בשנת 2017? אתם חייבים לקרוא!

איך תוכן איכותי מסייע לבניית אסטרטגיה שיווקית?
בשנים האחרונות נראה כי חלה מגמת עליה בכל הקשור לכתיבת תוכן שיווקי, ונראה כי ארגונים גדולים בישראל ובעולם מחזיקים בכותבי תוכן וקופירייטרים In House שיאפשרו להם בכל רגע נתון לשווק את הארגון על ידי כתיבת תוכן. מגמה זו הולכת וצוברת

איך לכתוב סטטוסים לפייסבוק שיגדילו את הטרפיק לדף העסקי שלכם?
כיצד כותבים סטטוסים שייצרו טרפיק? ואיך תהפכו כל גולש ללקוח פוטנציאלי רק באמצעות כתיבת סטטוס? הכל בכתבה הבאה!

כתיבת פרופיל חברה בפייסבוק, איך עושים את זה שלב אחר שלב?
כתיבת פרופיל חברה בדף העסקי בפייסבוק, למה חשוב לשים עליו דגש? איך כותבים אותו נכון? מה ההבדל בין התיאור הארוך לקצר? הכל בכתבה הבאה!