הקשר הבלתי נפרד בין תוכן לשיווק

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin

מאת: עוזי שבת מנכ"ל Digital Solutions ומרצה במכללת האקריו

שיווק באינטרנט תפס תאוצה בשנים האחרונות והפך לאחד מאמצעי השיווק האפקטיביים והשימושיים ביותר. אנשים רבים הבינו את כוחו של האינטרנט בכל הנוגע לשיווק ומנצלים אותו. קיימות שיטות שונות לשיווק באינטרנט כשאחת המרכזיות בהן היא שיווק באמצעות תוכן.

מה הקשר בין תוכן לשיווק באינטרנט?

אחת משיטות השיווק הטובות ביותר באינטרנט, היא שיווק באמצעות כתיבת תוכן. כיצד זה מתבצע?

את השיווק באמצעות תוכן ניתן לבצע במגוון פלטפורמות הפרסום השונות ברחבי האינטרנט ביניהן גוגל, פייסבוק, אינסטגרם, טיק טוק, אתרים חדשותיים מובילים ועוד. בשיטה זו למעשה מפרסמים תוכן שיווקי על העסק שלכם באתרים מובילים ברחבי האינטרנט. פרסום תכנים רבים יוביל לקידום העסק שלכם. בנוסף, תוכלו לקשר את התכנים השונים לאתר שלכם ולגרום ללקוחות להיכנס אליו בזכות פרסום התכנים.

אחד היתרונות המרכזיים של שיווק באמצעות תוכן הוא שפרסום תכנים רבים יכול להוביל אתכם לראשית מנוע החיפוש. כך במידה ותופיעו בראשית מנוע החיפוש אנשים רבים יותר יכירו את העסק שלכם וייכנסו לאתר שלכם.

כיצד מתבצע שיווק באינטרנט באמצעות תוכן?

על מנת לשווק עסק באמצעות תוכן צריכים לפרסם כתבות בעלות תוכן שיווקי המיועד לקדם את העסק ברחבי האינטרנט. כתיבת התכנים השונים מתבצעת על ידי אנשי מקצוע מנוסים המתאימים את התוכן לקהל היעד המיועד. התוכן השיווקי כולל תכנים שיווקיים לאתר הבית, תכנים שיווקיים למערכות פרסום שונות ותכנים שיווקיים לרשתות החברתיות השונות ברחבי האינטרנט.

התכנים השיווקיים חייבים למשוך את עיני הלקוחות שלכם ולסקרן אותם. הלקוח שנחשף לתוכן צריך לרצות להמשיך לקרוא אותו. קחו בחשבון כי התוכן השיווקי שנועד לקדם את העסק שלכם חייב להיות מקורי על מנת להשלים את מטרתו כאמצעי שיווק יעיל.

מה היתרונות של שיווק באמצעות תוכן?

לשיווק באינטרנט באמצעות תוכן יש יתרונות רבים, ומסתבר שכבר לא צריך תקציבים גבוהים!

פרסום  הוא לא דבר זול בכלל, ולפעמים גם אם נשקיע סכומי כסף גבוהים מאוד הדבר לא יהיה אפקטיבי לחלוטין. שיווק באמצעות תוכן מאפשר לנו לשווק את העסק גם עם תקציבים נמוכים ולעתים אף ללא עלות כלל. במידה ואתם מפרסמים תכנים רבים באתרים מובילים ועושים זאת בצורה שמושכת את עיני הלקוחות שלכם, הדבר לא מצריך תקציב גבוה ומשווק את העסק באופן יעיל וטוב. כמובן שבמידה ותשקיעו תקציב תוכלו לפרסם את התוכן שלכם באתרים חדשותיים מובילים או לשלם עבור קמפיין ממומן של גוגל או פייסבוק ולפרסם תכנים דרכים שיגיעו לקהל היעד הנדרש במהירות.

נגישות. נגישות. נגישות.

אחד היתרונות המרכזיים של שיווק באינטרנט לעסקים הוא נגישות הלקוח. כאשר לקוח מבחין בתוכן שמעניין אותו הוא יכול בלחיצת כפתור אחת להיכנס לאתר העסק ולהתחיל ברכישת מוצרים. אם התוכן מעניין ונגיש, השיווק באינטרנט הופך לאפקטיבי במיוחד.

זמינות

בעבר כאשר רצינו לפרסם את העסק שלנו היינו צריכים לבנות על כך שאנשים יספרו עלינו, או שהיינו משלמים לעיתון המקומי שיפרסם עלינו כתבה. כיום, כל אחד יכול לפתוח לעסק שלו אתר ולפרסם תכנים במקומות רבים ברחבי האינטרנט. לא צריך להיות מחובר למחשב בשביל לשווק את העסק שלנו. האינטרנט זמין בכל מקום, כל זמן עבור כל אחד. אנו יכולים לפרסם תוכן עסקי שזמין כל הזמן לכל אחד. פרסום תכנים באינטרנט זמין כל יום כל היום ומסייע לנו בשיווק העסק שלנו בצורה אפקטיבית במיוחד.

מי קהל היעד שלי?

שיווק באינטרנט באמצעות תוכן מאפשר לכם למקד את השיווק עבור קהל היעד שלכם. תוכלו לבחור פרסום תכנים עבור קהלי יעד מסוימים, או פרסום תכנים באתרים המתאימים לקהלי יעד מסוימים. כך לדוגמה תוכלו לבחור בפרסום תוכן בטיק טוק עבור קהל יעד של טיק טוק, או פרסום ממוקד לאמהות בפייסבוק וכך הלאה. כמובן שלכל מוצר יש קהל יעד משלו, רק עלינו לאפיין אותו בצורה נכונה.

אודות

מחפשים את המילים המדויקות? בואו נעשה את זה ביחד.

זה אני, אתם והמילים.

שירותי כתיבת תוכן לאתרים מתחיל באפיון מקצועי, להבנת ערכי המותג, הדרישות והציפיות. יחד נבנה שפה שמדברת לקהל היעד ומניעה לפעולה.

מאמרים אחרונים

עקבו

אני זמינה בשבילכם, תשאירו לי פרטים!