מי אמר שאהבה זה רע? קבלו טיפים לכתיבה שיווקית לוולנטיין דיי

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin

Valentine's Day או יום הוולנטיין הקדוש חל ב- 14 בפברואר, ונחשב לחג אהבה נוצרי אותו חוגגים בכל רחבי העולם לזכרו של ולנטינוס הקדוש. נכון שלנו הישראלים יש חג אהבה ייחודי משלנו בט"ו באב ואין לנו ממש קשר לחגים נוצריים, אבל למה לא לחגוג ולקבל מתנות שוות אם אפשר? טוב, לא ניכנס להיסטוריה ולסיפור המרתק של ולנטינוס, רק נזכיר שזוהי הזדמנות מצוינת להגדיל את מכירות החברה וגם להזכיר ללקוחות קיימים ופוטנציאליים שאתם בזירה ואוהבים אותם מתמיד (ממש כמוני).

חלק חשוב מתדמית ופרסום החברה הוא לייצר תוכן איכותי ברשתות חברתיות, באתר החברה ובאתרים חיצוניים המייצגים אתכם בגאווה. לתכנים אלה יש משמעות רבה ולכן עלינו להיות מקוריים ולנסות בכל פעם מחדש להמציא את הדבר הבא. רבים לא יודעים כי דווקא חגים מסוימים כמו הוולנטיין דיי הם הזדמנות מצוינת להפגין אהבה ללקוחות על ידי טיפ, הטבה, מתנה או כל דבר אחר. אולם חשוב לתת ערך מוסף לגולש על ידי הצגת "במה" מיוחדת לטקסט.

אז בואו נראה מהן האופציות ומה כדאי לכתוב

  • כתיבה שיווקית לבבית לבלוג באתר

זה הזמן והמקום לכתוב על אהבה. כן, גם אם התחום שלכם לא בהכרח מזכיר או קרוב לאהבה, תמיד ניתן למצוא קישור טוב שיעשה את העבודה. נכון שלמטפלים זוגיים, מסעדות גורמה וכו' יהיה מה לכתוב, אבל כאן האתגר הגדול הוא – למצוא נושא מקשר.

לדוגמא – חברת נדל"ן יכולה לכתוב בבלוג כתבה נהדרת "לקראת הוולנטיין: היכן זוגות אוהבים מעדיפים לגור בארץ?".

דוגמא נוספת- חברה לייעוץ פיננסי: "לקראת הוולנטיין: כך הבנק יאהב אתכם"

ועוד דוגמא אחרונה (חייבת) – חברה המספקת קרמיקה: "כל הטרנדים בתחום הקרמיקה לזוגות אוהבים".

כמובן שיש להזכיר בכתבה על יום הוולנטיין דיי, ממש כפי שאני הזכרתי בתחילת הכתבה, רק אל תשכחו שמדובר ביום אהבה, לכן על הכתבה להיות בעלת ערך מוסף, קלילה, מעט משעשעת ובעלת אמירה ססגונית.

  • פוסט אהבה לפייסבוק/רשתות חברתיות

כתיבת פוסטים לפייסבוק היא מאתגרת ודורשת "ראש יצירתי", אבל כאן מה שנדרש מכם הוא להתאים כמובן את התוכן לוולנטיין, לייצר הנעה לפעולה, לגרום לגולש לעצור, וגם להיות מקוריים. זכרו לא למכור באגרסיביות, אלא בצורה חכמה ועם מסרים קצרים במיוחד (כי אין לאף אחד כוח לקרוא מגילות ביום האהבה ובכלל). אז בואו נתחיל בדוגמאות, אבל דקה לפני אל תשכחו לצרף תמונה קשורה.

פוסט של מסעדה – "אנחנו לא רוצים לרמוז או משהו, אבל הזמנתם מקומות לוולנטיין?"

פוסט של חברה לייעוץ פיננסי – "זה הזמן לשים לב לכמה פרמטרים חשובים בחיים: אהבה, כסף ומשפחה. אז מה הכי חשוב לכם?"

חברת השמה – "לפעמים ולנטיין זה רק בוס, ולפעמים ולנטיין זה רק אהבה. אז איזה ולנטיין מדבר אליכם?"

מנטור/מאמן אישי – בוולנטיין הזה מגיע לכם לאהוב את עצמכם יותר, להסיר חסמים ולפתוח את הלב. קבלו באהבה פגישה ראשונית ללא עלות!"

  • שליחת ניוזלטר אהוב

חג הוולנטיין הוא הזדמנות נהדרת לדיוור מקוון שיסייע לכם לקדם את המוצר או המותג שלכם בצורה נכונה, ובכלל להעז להוציא את הגוונים הססגוניים החוצה. תוכלו לעצב ניוזלטר מקורי עם מסרים נכונים ואהובים, להציע "ספיישלים" ליום הוולנטיין", לפנק את הלקוחות בקופון וכו'. מה שחשוב הוא לשמור על כמה כללים חשובים: מינימום טקסט, מקסימום צבע, מסרים חמים ואהובים (תרתי משמע) ולציין מחירים.

בהזדמנות זו אני רוצה להזכיר את הציטוט האהוב עלי של וונדי פירסל (יזמית, סופרת ובלוגרית)  "גוגל תאהב אתכם רק אם כולם יאהבו אתכם קודם". על מנת לקדם את האתר בצורה נכונה, עליכם קודם להשיג את אהדת הלקוחות שלכם באמצעות מתן מידע רלוונטי שיכול להיות – מסרים נכונים, טיפים, מדריכים וכל מה שגולשים אוהבים.

חג אהבה שמח!

אודות

מחפשים את המילים המדויקות? בואו נעשה את זה ביחד.

זה אני, אתם והמילים.

שירותי כתיבת תוכן לאתרים מתחיל באפיון מקצועי, להבנת ערכי המותג, הדרישות והציפיות. יחד נבנה שפה שמדברת לקהל היעד ומניעה לפעולה.

מאמרים אחרונים

עקבו

אני זמינה בשבילכם, תשאירו לי פרטים!