איך הופכים טקסט שנכתב ב- AI לאותנטי?

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
כתיבה ב- ai

בעידן שבו כלי AI הפכו לחלק מרכזי בחיינו, אין פלא שטקסט שנוצר על ידי רובוט פשוט אין בו נשמה. כן… תרצו או לא, חסר בו משהו אנושי.  כיום צ'אטבוטים עונים על פניות של לקוחות, כותבים סטוריטיילינג, ניוזלטרים ואפילו כאלה שמסכמים מאמרי חדשות וגם כותבים מאמרים לקידום האורגני.

 

אין ספק ש- AI מעצב מחדש את הדרך בה אנו מתקשרים ויוצרים תוכן, אולם אומנם AI מצטיין ביעילות ובדיוק, אך לעיתים חסר לטקסט "נשמה", וכן זה אתגר להוסיף אנושיות על טקסט קיים. הבאתי לכם כאן מגוון טכניקות וגישות שיאפשרו לכם לשפר תוכן שנוצר על ידי AI ולהפוך אותו לקצת יותר אנושי. הרי בכל זאת אנחנו רוצים לכתוב לאנשים ולא לרובוטים.

 

רגע, למה AI הפך לכל כך פופולרי?

כתיבת תוכן ב- AI  יכולה לייעל את תהליכי יצירת התוכן ולהקל על העומס של יצירת כמויות גדולות של טקסט באופן ידני. כיום עסקים יכולים לייצר חומרי שיווק מעולים על ידי AI, לקבל רעיונות לנושאים ובכלל ליהנות מתוכן מותאם אישית לאופי העסק שלהם או המשימה הספציפית שהם צריכים. נציין כי כיום גם עיתונאים וכותבים משתמשים ב- AI כדי לנפות כמויות אדירות של נתונים, לחלץ תובנות ולנסח גרסאות ראשוניות של מאמרים.

 

היתרון המשמעותי של AI בהיבט של כתיבת תוכן

אחד היתרונות המשמעותיים של AI בכתיבה הוא היכולת לייצר רעיונות יצירתיים. האלגוריתם של AI יכולים לנתח מגמות, לזהות דפוסים ולהציע נושאים שיעניינו את קהלי יעד השונים וייצרו עניין. על ידי כתיבת הנחיות מדויקות, תוכלו לגלות תחומי עניין בנישות מסוימות, מגמות מתפתחות וכתבות חדשותיות רלוונטיות. כמובן שאפשר להשתמש במידע המתקבל מהצ׳אט כהשראה ליצירת מאמרים ולהכניס בהם ״נשמה״.

 

אז איך באמת מכניסים "נשמה" לטקסט שייצר לנו AI?

 

אז נכון, AI מייצר לנו אחלה תכנים, מביא נתונים, מחקרים, טיפים מעולים וכו׳. אבל חסר בו את העומק שיש בכתיבה אנושית, את הטאצ׳ המקצועי של אוטוריטה בתחום והניואנסים הרגשיים. הוספת "נשמה" לטקסט שנוצר באמצעות כלי AI תאפשר לכם להוסיף רגש ואותנטיות לטקסט.

 

ככה עושים את זה:

 

הבינו מי הקהל שלכם וכתבו כאילו אתם מדברים אליו פיזית

לפני יצירת הטקסט, חשוב להבין את ההעדפות, את תחומי העניין והערכים של קהל היעד שלכם. התאימו את הטון, הסגנון והתוכן של הטקסט, כך שהקוראים יזדהו עם השפה. תוכלו לפזר משפטים בין לבין, אך חשוב שיהיה הקשר ואחידות ביניהם.

 

הוספת מסרים חמימים וישירים

הוסיפו מסרים שפונים ישירות לקורא ומייצרים תחושה של חיבור ומעורבות. AI יכול ליצור באופן דינמי המלצות ואנקדוטות על סמך נתוני משתמש, ולשפר את הרלוונטיות וההשפעה של הטקסט, אך לא לייצר מסרים שפונים ישירות לקהל היעד בצורה חמימה, כזאת שנוגעת בכאב ובניואנסים הקטנים שהמוצר או השירות שלכם פותר לו.

 

הוסיפו סיפורים לטקסט

רוב הטקסטים שנכתבים ב- AI  מכילים נתונים חשובים, אך הם צריכים להשלים ולעבות את הטקסטים ולא להיות על חשבון היצירתיות.  נסו ״לתבל״ את הטקסטים בסיפורים ומטאפורות כדי להחדיר לטקסט עומק סיפורי ודמיון, וכך להפוך את הטקסט לאותנטי.

 

הוסיפו נגיעות אנושית

הוספת טאצ׳ים אנושיים יכולים להפוך את הטקסט לאותנטי יותר. לדוגמה: בתום פסקה מורכבת, תוסיפו ״אסביר שוב בקצרה״, או ״אני מקווה שזה היה ברור״, אני יודע שזה מורכב, אבל ככל שתתעמקו תדעו יותר״. אגב, זה יכול להיות גם כותרות משנה כמו כאן בכתבה. הנגיעה האנושית בהחלט עושה את ההבדל.

 

לסיכום, כותבים ויוצרי תוכן בהחלט יכולים להפוך טקסט שנכתב ב- AI להרבה יותר אנושי וזה סופר חשוב! תוכלו לייצר טקסט ב AI ולהוסיף בעצמכם נגיעות של חום, אישיות ואותנטיות. כל אלו יסקרנו את קהל היעד שלכם ויגרמו לו לקרוא את הטקסט עד הסוף, ללא תחושה שרובוט כתב את הטקסט בלי שום נשמה.

 

למעשה, אתם בעצמכם יכולים להפוך את כלי ה- AI להשראה ליצירת התוכן ולא לכלי העיקרי. כלומר, אני פחות ממליצה לעלות את הטקסט כפי שהוא, אלא נסו לראות איפה אפשר להוסיף לו אנושיות וממש לערוך את כל הטקסט.

 

אגב, הטקסט הזה נכתב על ידי AI, וכמובן שערכתי הוספתי בו את הטאצ׳ שלי. את האמת, הרגשתם?

תכתבו לי כאן למטה, יש לינק לווטצאפ שלי.

אודות

מחפשים את המילים המדויקות? בואו נעשה את זה ביחד.

זה אני, אתם והמילים.

שירותי כתיבת תוכן לאתרים מתחיל באפיון מקצועי, להבנת ערכי המותג, הדרישות והציפיות. יחד נבנה שפה שמדברת לקהל היעד ומניעה לפעולה.

מאמרים אחרונים

עקבו

אני זמינה בשבילכם, תשאירו לי פרטים!