בלוג
דף הבית » בלוג
סטוריטלינג לסטארטאפ: 4 טיפים מעולים – אל תפספסו!
דמיינו סיטואציה, אתם יוצאים לבילוי במסעדה, מתניעים את הרכב אבל לא ממש יודעים מה בא לכם לאכול, האם המסעדה פתוחה, האם צריך להזמין מקומות מראש וכו'… כך נראה יזם ללא סטוריטלינג. טוב, אבל כאן אנחנו לא מדברים על אוכל,
עושים סדר: אלה המקומות שחייבים להשקיע בכתיבת תוכן שיווקי באתר
אז בניתם אתר אינטרנט מרשים, מעוצב טיפ טופ וכזה שמציג בצורה הטובה ביותר את השירותים או המוצרים שהעסק מספק, אבל מה עם כתיבת תוכן שיווקי? האם המסרים באמת מתאימים לקהל היעד? האם המסר ברור לגולש? מניע לפעולה? בואו נראה. בתקופה
באיזו תדירות כדאי לכתוב כתבות לבלוג באתר?
ניהול בלוג היא לא משימה קלה, ואתם וודאי יודעים את זה… עלינו לבחור בכל פעם נושאים חדשים, כאלה שיעניינו את הגולשים וישאבו אותם פנימה, ובין לבין גם לחשוב איך לגרות את האלגוריתם של גוגל. אז באיזו תדירות כדאי לכתוב כתבות
מה זה סטוריטלינג ועד כמה הוא מוכר?
כל מהלך שיווקי שאנחנו עושים, אנחנו מצפים לתוצאה, שהיא כמובן לידים איכותיים של לקוחות חמים ובשלים לרכישה. כן, בעלי עסקים אוהבים שמדברים איתם בתוצאות ופחות במהלכים, ומצד שני גולשים אוהבים שמדברים איתם בסיפורים. אז כמה סטוריטלינג מוכר ומייצר לידים? בואו
למה האתר לא מוכר? 5 טעויות נפוצות בתהליך כתיבת תוכן לאתרים
כן, אנחנו בונים אתר אינטרנט, משקיעים את מיטב כספנו וזמננו על עיצוב נחשק, כותבים את התוכן שהכי מאפיין אותנו, אבל משהו במסרים לא ממש עובד, ואולי גם לא באמת מוכר… למה זה קורה? הנה לכם 5 סיבות. אם תשימו לב
אפיון עמוד הבית באתר: 10 עקרונות חשובים בתהליך כתיבת תוכן
החלטתם לבנות אתר אינטרנט? זה הזמן להכיר את המושג "אפיון אתר", כן אותו שרטוט אדריכלי המוכר לנו מעיצוב פנים. אז מה זה אומר אפיון לאתר ואיך עושים את זה נכון? הכל כאן בכתבה. אתרי אינטרנט משמשים למגוון מטרות, וכל עסק
העולם עובר לאונליין: הגידול ב- 35% בבניית אתרים וכתיבת תוכן לאתר
העולם עובד לאונליין ואין עם זה ויכוח… מאז פרוץ המשבר יותר ויותר בעלי עסקים הבינו היטב כי עליהם לחשב מסלול מחדש, על מנת להישאר רלוונטיים. למה כולם עוברים לאונליין? מהן האופציות לחשיפת האתר ברשת? ואיך עושים את זה נכון? הכל
10 סיבות (הכי פסיכיות) שדף הנחיתה שלכם לא מייצר כסף
בואו נתחיל מהסוף… יש לכם מוצר או שירות היסטריים, וכל מה שאתם צרכים הוא דף נחיתה טוב שיתעופף לו ברשת ויתחיל ליצר כסף, ועדיף כמה שיותר. דף נחיתה הוא למעשה איש המכירות הסודי שלכם, וכפי שסוכן מכירות בינוני ללא הדרכה
עושים סדר: כל הסיבות לבחור כותב תוכן שיווקי לאתר
כולם נהיו כותבי תוכן, אבל בינינו, זה באמת באמת משהו שצריך עבורו ניסיון, ידע וכן, גם כישרון. הניצוץ הזה בין השורות הוא מה שמבדיל בין כותב תוכן מקצועי לבין כתיבה חסרת תועלת. כתיבת תוכן היא מקצוע רציני מאוד, ומי
מיתוג על פי תחום, יש דבר כזה? מסתבר שכן!
אנשים רבים נוהגים להגיד את הביטוי ״מיתוג מנצח״ וכשהם עושים זאת רובם מתכוונים לומר שהמיתוג מוצלח והופך את העסק למוצלח יותר, אך מאחורי הביטוי ״מותג מנצח״ יש עומק גדול הרבה יותר – מיתוג מנצח הוא מיתוג שמנצח מחיר נמוך, מיתוג
שיטות השיווק המפתיעות של איקאה ואיך זה קשור לכתיבת תוכן שיווקי טוב
מידי שנה איקאה יוצאת בסייל מטורף הזוכה לסיקורים רבים בכל אתרי החדשות בכל רחבי העולם, נראה שבהחלט מדובר על קריאייטיב חריף, כזה שגורם לתורים ממושכים בכל סניפי הרשת בעולם. בואו נראה איך היא עושהה את זה ומה יש לבעלי עסקים
האם תוכן שיווקי באמת מזניק את העסק שלנו? בואו נראה…
לפעמים אנשים שואלים אותי מה הקשר בין כתיבה שיווקית לבין הצלחה בעסקים. טוב, אצלי זה ברור כשמש! הכתיבה השיווקית מאפשרת ללקוח להבין מי אתם ומה הערך שלכם. אנחנו מבררים לפני הכתיבה מיהו קהל היעד שלכם, מה אתם מוכרים ובאיזו