כתיבת פרופיל חברה בפייסבוק, איך עושים את זה שלב אחר שלב?

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin

פרופיל חברה נפוץ בעיקר באתרי אינטרנט, ברושורים, דפי נחיתה ועוד. אך חשוב לציין כי פרופיל חברה לא פחות חשוב בדף הפייסבוק העסקי שלנו. בעידן של היום, כל אחד יכול לפתוח דף פייסבוק בקלות רבה ולהזמין חברים, לקוחות ובעצם כל אחד לעשות לו לייק. בעת פתיחת דף עסקי, יש לנו כל כך הרבה פרמטרים למלא, וכאשר מגיעים ל"אודות", איכשהו המילים בורחות לנו.

נעים להכיר – התיאור הקצר והארוך

פייסבוק מאפשר לנו לכתוב תיאור קצר על העסק ותיאור ארוך. היכן הם נמצאים? פשוט מאוד, בצד הימיני מתחת לתמונה. בתיאור הקצר מומלץ לכתוב כמה מילים בודדות, חדות, כאלו שיאפשרו ללקוחות להבין תוך 3 שניות מי אתם. לעומת זאת, בתיאור הארוך מומלץ לכתוב פרופיל מושקע יותר שיאפשר לגולשים לדעת יותר פרטים על החברה או על המוצרים/שירותים שהיא מוכרת.

image (5)

איך כותבים את "התיאורים" המדוברים בצורה נכונה שלב אחר שלב?

תיאור קצר = להסבר קצר תרתי משמע. פשוט לכתוב במשפט אחד או שניים מה החברה מציעה. במקרה זה אתם חייבים להיות ממוקדים ולא לנסות להיות יותר מידי יצירתיים (את היצירתיות תשאירו לסטטוסים).
לדוגמא:
חברת מחשוב: "מגוון פתרונות IT לעסקים תחת קורת גג אחת באזור הצפון. השירות כולל תמיכה 24/7".
משרד לפתרונות פיננסיים: "משרד רואה חשבון המתמחה בתחומי המס והחשבונאות, הנהלת חשבונות, ביקורת, דוחות כספיים לחברות ועוד".
דוגמא נוספת – חברה לעיצוב בלונים לאירועים: "הפקה ועיצוב בלונים למגוון אירועים: ימי הולדת, בריתות, בת/בר מצווה, מסיבות רווקים/רווקות ועוד".

גולת הכותרת – התיאור הארוך

התיאור הארוך הוא האתגר האמיתי, הרי בואו נודה, התיאור הקצר – קל יחסית. את התיאור הארוך יקראו דווקא גולשים שמעוניינים לעשות איתכם עסקים, הרי הם הבינו מהתיאור הקצר מה אתם מציעים, עכשיו הם רוצים מידע מפורט, מעניין ורצוי שיהיה גם בטוב טעם ולא יותר מדי מוגזם.

אך איך מתחילים לכתוב אותו? כמה מילים צריך ועל מה חשוב לשים דגש?

1. עליכם לדעת שההתחלה היא קשה, אבל אחריה הכל זורם, לכן זה לא הזמן להתייאש! פרופיל חברה אמור להיות קצר וממוקד. הוא חייב להיות בין 150-200 מילים (בערך חצי דף A4). התחילו בתיאור קצר של החברה או העסק. לדוגמא: "חברת "כך וכך" הינה מובילה בשיווק מערכות שמע מתקדמות". המשיכו בשנת הקמת העסק, כיתבו על מקימי החברה ועל ניסיונם.

2. תמצית פעילות החברה- ספרו בקצרה על השירותים שהחברה מציעה, מוצרים שהיא מייצרת, על הייחודיות של החברה וכך הלאה. בשלב זה, תוכלו לכתוב את היתרונות המרכזיים של החברה וכדאי לשים דגש גם על היתרונות אל מול המתחרים.

לדוגמא: "החברה מציעה שירותי תמיכה 24/7", או "החברה מציעה ארסנל שירותים ייחודיים המאפשרים לעסקים למקסם רווחים".

3. חזון וערכים – חשוב לא להגזים, פשוט לסכם את חזון החברה במשפט אחד או שניים לכל היותר. לדוגמא – "אבני היסוד של החברה מבוססים על אמינות, שירות אישי וחדשנות בלתי מתפשרת", או "מטרת החברה לספק לבעלי אירועים הנאה מירבית לאורך כל האירוע".

4. לסיום – משפט הנעה לפעולה – הזמנה ליצירת קשר עם החברה. בשלב זה, מומלץ לכתוב משפט יצירתי שיגרום לגולשים לרכוש את המוצר או השירות שלכם. לדוגמא – "בואו לחוות אירוע יוצא דופן שלא יפסיקו לדבר עליו, פנו אלינו עוד היום ונצא למסע מהנה יחד".

לסיכום, פרופיל חברה הוא הפנים שלכם, ממש כמו כרטיס ביקור שיאפשר ללקוחות לדעת מי אתם דקה לפני שהם עושים איתכם עסקים. לכן, אם כבר פתחתם דף פייסבוק, השקיעו וכיתבו פרופיל חברה מוצלח, כזה שיאפשר ללקוחות להבין שמדובר בחברה רצינית.

Wewrite מאפשרת לכם להזמין כתיבת פרופיל חברה און-ליין לדף הפייסבוק בכמה פעולות פשוטות. הקליקו כאן והזמינו כבר עכשיו.

אודות

מחפשים את המילים המדויקות? בואו נעשה את זה ביחד.

זה אני, אתם והמילים.

שירותי כתיבת תוכן לאתרים מתחיל באפיון מקצועי, להבנת ערכי המותג, הדרישות והציפיות. יחד נבנה שפה שמדברת לקהל היעד ומניעה לפעולה.

מאמרים אחרונים

עקבו

אני זמינה בשבילכם, תשאירו לי פרטים!