בלוג
דף הבית » בלוג
איך כותבים ניוזלטר שיווקי עם אחוזי פתיחה גבוהים?
איך כותבים ניוזלטר שיווקי עם אחוזי פתיחה גבוהים? שליחת ניוזלטרים ללקוחות היא דרך מעולה לשמור איתם על קשר, לומר להם שאנחנו כאן בשבילם, ובעיקר לשלוח עדכונים, מבצעים וכל מידע שיכול להיות רלוונטי. בואו נראה איך כותבים ניוזלטר עם אחוזי
כתיבת תוכן לאתר נדל״ן: כל הטיפים שבעולם
בשונה מתחומים אחרים, תחום הנדל״ן דורש חשיבה יצירתית, לצד אמינות גבוהה, פשוט למכור ללקוח את החלום. רגע לפני שאתם מתחילים בתהליך כתיבת תוכן לאתר נדל״ן, יש כמה נקודות שחייבים להכיר. אחרי כתיבה לעשרות חברות נדל״ן במגוון תחומים, אני כאן כדי
מה ההבדל בין כתיבת תוכן לדף נחיתה לבין כתיבה לאתר?
הרבה פעמים לקוחות בתחילת דרכם באים אליי עם דילמה, האם לבנות דף נחיתה, אתר עם דף אחד (One Pager) או לבנות אתר אינטרנט מלא. השיקול לרוב נובע מעלויות, חוסר ידע ורצון שיהיה ׳משהו׳ ברשת אבל לא באמת יודעים מה. אם
איך כותבים תוכן לעמוד הראשי באתר?
העמוד הראשי של האתר הוא סוג של חלון ראווה, ממש ׳וולכאם׳ המאפשר לגולש להתרשם לכמה שניות ולהבין אם בא לו להמשיך לגלוש ולהשאיר פרטים או להמשיך לתוצאה הבאה בתור. ומכאן החשיבות המטורפת שלו. אז איך כותבים תוכן לעמוד הראשי באתר?
מה ההבדל בין כתיבת תוכן לקופירייטינג?
כתיבת תוכן וקופירייטינג הן שתי צורות כתיבה שונות לחלוטין, לשתיהן יש מטרות ויעדים שונים, במיוחד כשמדובר בתוכן שיווקי לאתרי אינטרנט וקופי לדפי נחיתה או למודעה בפייסבוק. אז ריכזתי לכם את ההבדלים בין כתיבת תוכן לקופירייטינג. רגע, למה חשוב לדעת
איך כותבים תוכן לאתר אינטרנט?
אתם בטח יודעים, כתיבת תוכן לאתר משפיעה על תהליך קבלת ההחלטות של הגולש. ככל שתשדרו אמינות גבוהה ותכתבו בשפה שתחבר אליכם את קהל היעד, סביר להניח שתקבלו הרבה יותר פניות מלקוחות רציניים. כתיבה מקצועית דורשת יצירתיות, ולכן יש לכם 2
איך כותבים תוכן עם ChatGPT?
בואו נדבר על המכונה שיכולה לכתוב במקומנו, זאת לתת לנו מידע ואפילו לייצר לנו סיפורים ושירים. עד כמה היא יעילה ומה צריך לעשות כדי לכתוב תוכן יעיל באמצעות צ׳אט GPT? הכל כאן בכתבה. הדעות לגבי צ׳אט GPT בהחלט חלוקות.
איך יוצרים אסטרטגיית שיווק לעסק? קבלו דוגאמות של מותגים בינלאומיים
נרצה או לא, מותגים גדולים ברחבי העולם הציבו רף גבוה לאסטרטגיות שיווק, ולנו נותר רק ללמוד מהם. מותגים אלו לא רק מבינים את קהל היעד שלהם, אלא גם יודעים לייצר קהל שבוי באמצעות מסרים עוצמתיים וקופירייטינג משכנע. יצאתי למחקר
ללמוד מהטובים ביותר: מה מסתתר מאחורי המסרים של מותגים בינלאומיים
לכולנו יש ציטוט של מפורסם שנותן לנו השראה, ואולי אחד כל כך חזק שמלווה אותנו כל החיים. חלקם ידפיסו את המשפט על הקיר במשרד וחלקם יעלו אותו ברשתות חברתיות או יזכירו אותו בשיחות עם חברים, לקוחות ואפילו בהרצאות. הרעיון
איך יוצרים תוכן שיווקי אפקטיבי: מדריך לכתיבה לאתרים, דפי נחיתה ומצגות
אין זה סוד שהיום תוכן שיווקי משכנע הוא חלק מה- DNA של כל עסק, ואפילו הקטן ביותר. הכתיבה מאפשרת לנו למשוך קהל יעד איכותי ולהמיר אותו ללקוח משלם, ממש כמו שכל עסק רוצה. את התוכן תוכלו ליצור באתר האינטרנט של
איך כותבים תוכן שיווקי לבד? כן לגמרי לבד!
מכירים את זה שאתם חייבים לכתוב איזה משפט שיווקי או כמה מילים על עצמכם ואתם פשוט מאבדים את זה? אז הבאתי לכם כאן את כל מה שצריך לעשות כדי לייצר תוכן שיווקי שהוא בול. התחילו במטרות בעצם כל דבר בחיים
10 טעויות שאתם עושים בתהליך כתיבת תוכן שיווקי
אז החלטתם לכתוב תוכן שיווקי לבד, זה יכול להיות לאתר האינטרנט של העסק, לדף נחיתה, לניוזלטר, פוסט לפייסבוק ועוד. אז כן, זה חתיכת אומץ, אבל אולי שווה את התוצאה. אני כאן כדי להציף את הטעויות הקריטיות שכדאי להימנע מהן בתהליך