איך כתיבת בלוג יכולה להגדיל את תנועת הגולשים באתר?

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin

בלוג נחשב לכלי עוצמתי בשיווק דיגיטלי, וזה מוכח. הוא מספק פלטפורמה לשיתוף מידע, יצירת קשר עם קהל היעד ובעיקר מסייע לקדם את האתר במנועי החיפוש של גוגל. אך מעבר ליצירת תוכן מעניין ואינפורמטיבי, אספר לכם שבלוג מביא תנועה אורגנית לאתר, שכמובן אני מדברת על קוראים שהופכים ללקוחות משלמים.

 

אז בואו נראה את היתרונות של ניהול בלוג ואיך תכנים מקצועיים יכולים לעזור לכם להגדיל את כמות המכירות ולהפוך קוראים לגולשים.

 

לפני שנתחיל, יש לי משהו לספר לכם…

רק תדעו שהלקוחות הכי טובים שלי הגיעו אליי דרך אחת הכתבות שיש לי בבלוג. הכתבה שהביאה לי הכי הרבה לקוחות היא >

״איך כותבים אודות החברה? קבלו 4 סגנונות נחשקים וייחודיים״

 

אם תכתבו בגוגל ״איך כותבים אודות חברה״, תגיעו לכתבה הזאת. היא מככבת בגוגל במקום הראשון זה כמה שנים, ובעצם מי שמגיע אליה הם גולשים שרוצים לדעת איך לכתוב אודות חברה. הם מגיעים לכתבה, חלקם באמת יישמו את הטיפים שנתתי ויכתבו לבד, וחלקם התרשמו ממני כאוטוריטה ויפנו אליי כדי שאכתוב להם אודות חברה.

 

בשורה תחתונה, כשאתם מנהלים בלוג, יש לכם סיכוי להופיע במיקומים הראשונים בגוגל ולבנות אתכם כאוטוריטה בתחום העיסוק שלכם. חשוב להבין שלא כל הגולשים מחפשים במנוע החיפוש של גוגל ישירות את השירות שלכם, אלא מחפשים מידע בצורת שאלות וככל שהמידע שלכם יהיה מקצועי יותר, כך הסיכוי גבוה יותר שהם ייצרו קשר.

 

אז למה עוד לנהל בלוג באתר שלכם?

 

שיפור דירוג במנועי חיפוש (SEO)

כדי שמנועי חיפוש של גוגל ימליצו על האתר שלכם בתוצאות החיפוש, חשוב כמובן בתהליך כתיבת תוכן לבלוג לשים דגש על כתיבה שמבוססת על אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO). שלבו מילות מפתח רלוונטיות, תוכן איכותי ומלל שיאפשר לגוגל להבין את התוכן והערך שהאתר שלכם מציע. כל פוסט חדש הוא הזדמנות לקדם מילות מפתח חדשות, לשפר את הדירוג במנועי החיפוש ולמשוך יותר תנועה אורגנית לאתר שלכם.

 

טיפ ממני: מנועי חיפוש אוהבים תוכן שמתעדכן בתדירות גבוהה, ולכן אם תעלו כתבה באופן קבוע (לפחות אחת לחודש), תוכלו לשפר את הדירוג בתוצאות החיפוש ולמשוך יותר גולשים מהתוצאות האורגניות.

 

אתר הרבה יותר פופולרי

ניהול בלוג עם מידע עדכני ומעניין לקוראים מגביר את הפופולריות של האתר. לדוגמה, כתיבה על נושאים שמעניינים את הקהל שלכם בצורה מקצועית, יוצרת רושם שהעסק הוא מקור סמכותי ואמין בתחומו. באופן טבעי כשהם יזדקקו לשירות שלכם, הם יפנו בוודאות.

 

טיפ ממני: בלוגים בעלי ערך הם לא רק כלי לקידום תוכן במנועי חיפוש, אלא גם דרך לבנות מערכת יחסים טובה עם הקוראים. ככל שהקוראים ימצאו את המידע בבלוג שלכם מעניין ועדכני, הם יחזרו לאתר יותר , דבר שמשפיע על תנועת הגולשים לטווח הארוך.

 

משיכת קהל יעד ממוקד

אחת הדרכים הטובות ביותר להניע תנועה לאתר היא באמצעות כתיבת תוכן שמותאם בול לתחומי העניין של הקהל שלכם. בלוג בנושאים הקשורים לתחום שלכם ימשוך קהלים שונים שמתעניינים בנושאים הספציפיים הללו. לדוגמה, אם העסק שלכם בתחום הבריאות, כתיבת פוסטים על טיפים לשיפור אורח חיים בריא, תזונה נכונה, ותרגילי כושר, יכולה למשוך קהל יעד שמחפש מידע בתחום.

 

טיפ ממני: ככל שהתוכן בבלוג יהיה יותר ממוקד ואיכותי, כך הוא יגיע ליותר אנשים שמחפשים מידע רלוונטי במנועי חיפוש. כתוצאה מכך, תנועת הגולשים לאתר שלכם תגדל באופן משמעותי.

 

שיפור מעורבות המשתמשים באתר

בלוג יכול להיות כלי מצוין לשיפור מעורבות המשתמשים באתר. כאשר הגולשים קוראים תוכן מעניין, הם באופן טבעי יישארו באתר זמן רב יותר על מנת לקרוא מאמרים נוספים, ואפילו לשתף אותם ברשתות החברתיות או לשלוח לקולגות או חברים.

 

טיפ ממני: תוכן מעניין גם מעודד תגובות של קוראים ומייצר אינטראקציה נוספת שיכולה לחזק את הקשר בין העסק שלכם ללקוחות הפוטנציאליים של העסק. מעורבות כזו מסייעת בבניית אמון, ומעלה את הסיכוי שהגולשים יהפכו ללקוחות משלמים.

 

הזדמנויות לייצר טראפיק מרשתות החברתיות

אחד היתרונות הגדולים ביותר של כתיבת בלוגים הוא הפוטנציאל לשיתוף תוכן ברשתות החברתיות. תוכן מעניין יזכה לשיתופים, לייקים ותגובות, מה שיכול להניע תנועה נוספת לאתר שלכם. כל שיתוף ברשתות החברתיות יכול להוביל לחשיפה לאנשים חדשים שלא הכירו את העסק שלך קודם, וכתוצאה מכך, להגדלת קהל הלקוחות הפוטנציאלי.

 

טיפ ממני: באמצעות שיתוף פוסטים בבלוג ברשתות החברתיות, אתם לא רק מקדמים את המותג, אלא גם מעודדים את הקהל לעקוב אחריך ולהתחבר לתוכן נוסף שאתם מפרסמים בעתיד.

 

קידום המרות ומכירות

תוכן איכותי לא רק מושך קוראים אלא גם משפר המרות, ובמילים אחרות מקדם מכירות. אם הבלוג מציע מידע מועיל ורלוונטי, הקוראים יגלשו באתר ויבחנו את המוצרים או השירותים שאתם מציעים. פוסטים בבלוג שמכילים קריאה לפעולה ברורה, כמו הנחיות להירשם לרשימת תפוצה, הורדת מדריך חינמי או יצירת קשר, יכולים להניע גולשים להפוך ללקוחות.

 

טיפ ממני: באמצעות שילוב נכון של תוכן שיווקי בפוסטים, אתם יכולים למקסם את ההשפעה של הבלוג על הפעולות שהקוראים מבצעים לאחר קריאת התוכן. אז תוסיפו הנעה לפעולה בכל כתבה + צור קשר.

 

אז איך מייצרים בלוג מצליח שעובד?

 

שמרו על תוכן מגוון

הצלחת הבלוג תלויה לא רק בתדירות הפרסומים, אלא גם באיכות ובמגוון התוכן שמוצע בו. אתר שמציע לקוראים תכנים מגוונים שמתעדכנים באופן קבוע, מבטיח שהקהל ימצא תמיד משהו חדש לקרוא ובכלל תהפכו למקור ידע ואוטוריטה בתחומכם.

 

חשוב לשמור על עדכניות

תוכן יכול להיות חסר תועלת אם הוא לא מעודכן. חשוב לוודא שהתכנים בבלוג מעודכנים תמיד, במיוחד אם מדובר בנושאים כמו מגמות שוק, חידושים טכנולוגיים, או טיפים לעסקים. בלוג שמתעדכן באופן שוטף מעודד את הקוראים לחזור אליו שוב ושוב.

 

שלבו מגוון נושאים

כתיבה על נושאים מגוונים בתחומכם יכולה להרחיב את קהל היעד של הבלוג. כך תוכלו לפנות לקהלים שונים ולהביא תנועה אורגנית ממנועי חיפוש עבור כל נושא הרלוונטי לתחום שלכם. לדוגמה, אם האתר עוסק בתחום האופנה, פוסטים על טרנדים חדשים, טיפים לסטיילינג אישי וסקירות על מוצרים שונים יכולים למשוך קהלים שונים.

רוצים לנהל בלוג שהופך קוראים ללקוחות?

דברו איתי!

אודות

מחפשים את המילים המדויקות? בואו נעשה את זה ביחד.

זה אני, אתם והמילים.

שירותי כתיבת תוכן לאתרים מתחיל באפיון מקצועי, להבנת ערכי המותג, הדרישות והציפיות. יחד נבנה שפה שמדברת לקהל היעד ומניעה לפעולה.

מאמרים אחרונים

עקבו

אני זמינה בשבילכם, תשאירו לי פרטים!