איך כותבים אודות החברה?

איך כותבים אודות החברה? קבלו 4 סגנונות נחשקים וייחודיים

 

כן חברים, כתיבת פרופיל חברה היא אחת המשימות המורכבות, ויש שיגידו שהיא הקשה ביותר, הרי לא פשוט לכתוב על עצמך… אז כן, הקמתם עסק לתפארת, אולי גם אתר אינטרנט, עכשיו צריך לספר ללקוחות פוטנציאלים מי אתם ובמה אתם הכי טובים. אז היי, אני כאן כדי לפשט לכם את התהליך כמה שניתן.

למה בכלל חשוב להשקיע בכתיבת אודות מקצועי?

אודות הוא מידע אינפורמטיבי, ובשורה תחתונה יקרא אותו מי שמעוניין לעשות איתם עסקים, או לעבוד בחברה שלכם. יש לו השפעה גדולה על תפיסת המותג והרוח שלו, והוא יכלול לרוב את הפרמטרים הבאים:

  • פרטים יבשים כמו שנת הקמה
  • משפט שמסביר במה העסק מתמחה
  • מי עומד בראש העסק (לא חייב)
  • מה צוות העסק מונה מבחינת בעלי מקצוע
  • מה מבדל את העסק משאר המתחרים
  • מה הערך המוסף שלכם

בואו נדבר על הסגנון של אודות החברה…

איזה סגנון אודות החברה בא לכם? סיפורי, רשמי, קצר ומדויק, סולידי וכו'. קיימים סגנונות שונים של פרופיל חברה, ובשלב הראשון עליכם להחליט איך תרצו להציג את העסק או את עצמכם, כאשר ההצגה היא זו שתשפיע על ההחלטה של הגולש האם לעשות איתכם עסקים. הבאתי בפניכם כמה סגנונות, עם הסברים, פירוט ולמי כל סגנון מתאים.

כתיבת אודות סיפורי

כשמו כן הוא, סיפור שמספר מי אתם. זה יכול להתחיל בסיפור על תחילת הקמת המותג, סיפור על איך הגעתם לעסוק בתחום, איך בכלל הגיע הרעיון של הקמת העסק וכו'. לדוגמה נגרייה שהחלה עוד בשנות ה- 60 בסדנה קטנה באזור תעשייה והפכה לאימפריה. זה יכול להיות גם הסיפור הקסום של רמי לוי שהחל את דרכו בחנות קטנה בשוק מחנה יהודה (צרפתי לכם תמונה).

למי אודות סיפורי יתאים?

  • למותג וותיק עם סיפור מעניין (אבל באמת!)
  • לבעל עסק עצמאי שרוצה לספר על עצמו.
  • לעסק שמגיע עם אג'נדה מסוימת.
  • לעמותה שיש לה סיפור הקמה מרתק.

קישור לאודות https://dadacafe.co.il/about/

כתיבת אודות רשמי

אודות רשמי יתאים למי שרוצה לשמור על דיסטנס עם הגולשים ולהציג את החברה כאוטוריטה בתחום, ללא כל היבט סיפורי, אלא יותר תכל'ס מי אנחנו. אודות בסגנון זה יכיל מידע מדויק אודות החברה עם חלוקה ברורה לכמה פסקאות, וכאן זה יגמר. סגנון רשמי הוא אחד הנפוצים היום, כיוון שאני סבורה שבעלי עסקים רוצים לספק מידע ממוקד, רשמי וכזה שעושה רושם מקצועי טוב.

למי אודות רשמי יתאים?

  • למשרדי עו"ד ורו"ח
  • חברות נדל"ן
  • חברות השקעות
  • חברות הייטק
  • גופים גדולים
  • מיזמים חדשנים

 

כתיבת אודות קצר ומדויק

קצר ומדויק זה הלהיט בזירת הדיגיטל. הרבה לקוחות מגיעים אליי בדרישה לכתוב תוכן קצר, ממוקד וקולע, ואני בהחלט יכולה להבין אותם, הרי גולשים מאבדים את הסבלנות דיי מהר, וודאי כשהם רואים לפניהם 'בלוק' טקסט ארוך ומייאש. כאן האתגר גדול יותר, כיוון שעלינו 'להעמיס' כמות מסוימת של מידע בכמה שורות בודדות, ולכן אני ממליצה לכתוב בנקודות מה באמת חשוב לכם לכתוב, ולעשות סדר עדיפויות.

למה אודות קצר ומדויק יתאים?

  • בעיקר לדפי נחיתה או דפים בודדים
  • לאודות החברה בפייסבוק
  • לחנויות אונליין
  • לקטלוגים/פולדרים
  • לפסקה קצרה בעמוד הבית
  • במצגות

אודות סולידי ייחודי

הרבה פעמים פונים אליי לקוחות ומבקשים אודות ייחודי, ממש לפצח קונספט מיוחד שמתחיל ממבנה מיוחד, ועד כתיבה יוצאת דופן. כן, מסתבר שאם אתה לא ייחודי אתה לא בולט, ואפשר בהחלט להבין למה. אודות ייחודי יהיה מאוד סולידי, עם קטע מסוים שיכול להיות במבנה מעניין, חלוקה ייחודית לפסקאות ואפילו עיצוב יוצא דופן.

למי הוא יתאים?

  • לחברות שמשדרות חדשנות
  • חברות נדל"ן
  • משרדי אדריכלים
  • משרדי פרסום
  • משרדי הייטק וסטארט-אפ

אודות שנכתב לקטלוג של חברת שבט בנימין

 

 

 

זהו סיימנו! אני מקווה שעזרתי, אפילו מעט. אם תרצו להתייעץ איתי בכל נושא ואפילו לקבל כיוון לגבי כתיבת תוכן, פשוט תשאירו פרטים ואחזור אליכם >>>

דברו איתי, זה לא כזה נורא... רק אומרת 🙂