בלוג
דף הבית » בלוג

איך כותבים מאמרים לקידום אתרים בבינה מלאכותית?
פעם, כשרצינו לכתוב מאמרי קידום אתרים, היינו יושבים עם דף וורד ״לבן״, מקורות מידע, ועיפרון (או מקלדת). התהליך היה ארוך, מלא טיוטות, ושעות של דיוקים עד שהיינו מגיעים לתוצאה המדויקת. ואגב זה לא היה מזמן, אני מדברת איתכם על שנתיים

איך לבחור מילות מפתח לדפי תוכן פנימיים באתר? (כולל כלים וטיפים מעולים)
רוצים שגוגל יבין על מה האתר שלכם מדבר – ויציג אותו לגולשים הנכונים? הכול מתחיל בבחירה חכמה של מילות מפתח. אז בואו נראה איך לבחור מילות מפתח לדפי התוכן של האתר, כאלה שיתנו לכם בוסט אורגני. קידום אתרים אורגני

10 הטעויות הכי נפוצות בתהליך כתיבת תוכן עם ChatGPT (ושאר חבריו)
כיף שהגעתם לעידן שבו גם האלגוריתם כותב תוכן. אם היו אומרים לי את זה לפני שנתיים הייתי מתהפכת במשרדי, ממש ככה. אבל הטכנולוגיה מתקדמת ומביאה שלל שינויים, טובים ופחות. אז אם בעבר היינו שורפים שעות על ניסוחים, פסקאות והשראה

איך משתמשים בבינה מלאכותית? הכנתי מדריך לעסקים שרוצים להכניס AI לעסק
המהפכה כאן והיא לא הולכת להיעלם בקרוב! בעשור האחרון, ובעיקר בשנתיים האחרונות, אנחנו עדים למהפכה שמזכירה ממש את תחילתו של האינטרנט, הדיסקטים הדוס והמחשבים הענקיים… יוו איזה נוסטלגיה מטורפת 🙂 אם עד לפני כמה שנים תחום AI היה שמור רק

איך לכתוב תוכן שיווקי עם AI? המדריך המלא ליצירת תוכן שממיר ומייצר לקוחות!
נכון, AI כותב תוכן מצוין והוא יכול לחסוך לנו זמן, דיוקים, והתלבטויות אין-סופיות כשאנחנו צריכים לכתוב תוכן שיווקי. אבל תוכן שהבינה המלאכותית מייצרת באמת מעניין וגורם ללקוחות לקנות? ממש לא. בדיוק בשביל זה כתבתי מדריך מפורט שילמד אתכם איך

הקשר בין קידום אורגני, כתיבת תוכן ומהירות האתר למיקומים בגוגל
אז כן, בניית נוכחות באינטרנט היא אתגר מורכב המחייב הבנה מעמיקה של כמה תחומים מרכזיים, הרי מי לא רוצה להיות מדורג במקום הראשון בגוגל. מה שמשפיע על הדירוג במנועי חיפוש הם כמה פרמטרים עיקריים: השקעה בקידום אורגני, כתיבת תוכן מקצועי

העתיד של AI בכתיבת תוכן: תחזיות לבעלי עסקים בשנת 2030
אם כבר מדברים על רובוטים, בואו נדבר על העתיד. למרות שזה קצת מוזר, כי נראה שהרובוטים ובינה מלאכותית כבר לגמרי כאן, אך מסתבר התחום עוד לא אמר את המילה האחרונה. מה שבטוח, המהפכה הדיגיטלית שהביאה עמה הבינה המלאכותית תשפיע באופן

חמשת הכלים הטובים ביותר לכתיבת תוכן AI שכל בעל עסק חייב להכיר
אין מה לעשות… כתיבת תוכן היא חלק בלתי נפרד מכל אסטרטגיית שיווק דיגיטלי. נמצא אותה באתרי אינטרנט, מדריכים, רשתות חברתיות ואיפה לא… מוזר להגיד שפעם אשכרה היינו יושבים שעות לפצח בריפים, בעוד היום יש רובוטים שעושים את זה בשבילנו…

איך משדרגים תוכן שיווקי קיים דרך ChatGPT?
תוכן שיווקי הוא סוג של איש מכירות או נציג שירות שנמצא בתחום האתר שלכם, אבל מה קורה כשאיש המכירות שלכם שחוק, כבר לא בא לו לעבוד, הוא עייף? פה נכנס לתמונה ChatGPT, הכלי שהופך את התוכן השיווקי מ"סבבה" ל"וואו!". אז

איך לכתוב פרופיל חברה מקצועי? המדריך המלא!
פרופיל חברה הוא סוג של כרטיס ביקור מורחב של העסק, הוא מספר ללקוחות פוטנציאליים שלכם ובכלל לעולם מה זה העסק שלכם, במה הוא מתמחה, מה הייחוד שלו ומה הערך שהוא מציע. אז רגע לפני שאתם מתחילים לכתוב פרופיל חברה מקצועי,

איך כתיבת בלוג יכולה להגדיל את תנועת הגולשים באתר?
בלוג נחשב לכלי עוצמתי בשיווק דיגיטלי, וזה מוכח. הוא מספק פלטפורמה לשיתוף מידע, יצירת קשר עם קהל היעד ובעיקר מסייע לקדם את האתר במנועי החיפוש של גוגל. אך מעבר ליצירת תוכן מעניין ואינפורמטיבי, אספר לכם שבלוג מביא תנועה אורגנית לאתר,

למה חשוב לשלב סיפורים בכתיבת תוכן שיווקי?
נרצה או לא, סיפורים הם חלק בלתי נפרד מהחיים שלנו, וכך זה היה מאז ומתמיד, אפילו עוד כשהיינו ילדים התחברנו לסיפורים של גיבורים או סתם אחרים. סיפורים יוצרים חיבור רגשי, מעוררים השראה וגורמים ללקוחות לזכור אותנו ובכלל להכיר אותנו קצת