כתיבת בלוג מאפשרת לכל ארגון להפוך לאוטוריטה בתחומו, לספק מידע מקצועי ללקוחות ולזכות בנקודות מגוגל לטובת הקידום האורגני. לקוחות יגיעו לכתבות גם דרך ביקור באתר וגם כשיחפשו מידע על שירות מסוים במנוע החיפוש של גוגל. הם יקראו את הכתבה ויוכלו ליצור קשר לקבלת ייעוץ ומידע נוסף.
זה בדיוק מה שאני עושה לחברת SQqlink – מומחית במתן פתרונות מיקור חוץ, אבטחת מידע ופתרונות פיתוח תוכנה לחברות.
הנושאים לבלוג נבחרים על ידי חברת הקידום שלהם שמתרכזת בכל פעם בביטויים מסוימים על מנת לקדם את האתר בגוגל במגוון רחב של מילות מפתח הרלוונטיות לתחום של הלקוח.
אני תמיד ממליצה לארגונים וחברות שאני עובדת איתם לעלות לפחות 2-3 כתבות בחודש כדי לייצר תנועה באתר.