תוכן שיווקי לחברת שילוח בינלאומי

אומנם כל הלקוחות שלי הם הכי הכי, אבל מרום הבעלים של חברת MC-cargo הוא בהחלט הלקוח המיוחד ביותר שלי. מרום פנה אליי כדי שאכתוב לו תוכן שיווקי לאתר, כתבות לקידום ובמקרה הזה כתבה עיתונאית לדה-מרקר. רצינו לגעת בכאב האמיתי של יבואנים כדי למשוך אותם לקבל ייעוץ, ולכן יצרתי כותרת שמדברת על החסמים שיש ליבואנית בתהליכי יבוא ואיך מתגברים עליהם.

הכתבה נכתבה בסגנון כתיבה עיתונאית נועדה לצרכים תדמיתיים כללה ראיון אישי עם מרום העומד בראש חברת MC-cargo שנתן מידע מקצועי טהור על תהליכי היבוא. הניסיון שלו בליווי עשרות יבואנים ותהליכי סחר בינלאומי, מאפשרים לו להגיר את הניואנסים הקטנים ולתת טיפים אמיתיים משולחן העבודה. הכתבה זכתה להצלחה ומשמשת את החברה כנכס דיגיטלי לכל דבר.

עברו מעל לגלילה של כל האתר