כתיבת תוכן לדף נחיתה

דוגמה לדף נחיתה

כתיבת תוכן לדף נחיתה המיועד לקמפיין. הדף קודם בגוגל וברשתות חברתיות כמו פייסבוק והיה הצלחה מסחררת, תודות לחלוקה נכונה של הדף, שילוב מסרים מניעים לפעולה ובעיקר כתיבת מידע המסביר לגולשים בצורה ברורה על השירות והיתרונות שלו.

כתיבת תוכן שיווקי דורשת עבודה מסודרת, המתחילה בהכרת קהל היעד של המוצר או השירות, לאחר מכן הבנה של השירות הנמכר, היתרונות שלו ללקוחות הפוטנציאלי ונגיעה בכאב. המטרה היא לייצר תחושת הזדהות וכמובן לתת לגולש את כל המידע הדרוש מבלי שייצר התנגדויות.

זה בדיוק מה שעשיתי בדף נחיתה של ייעול שכיר. הדף פונה לשני קהלי יעד: לעצמאים שרוצים לעבוד כמו שכירים ולבעלי עסקים שרוצים להעסיק פרילנסרים במתכונת של שכירים.

דוגמה לדף נחיתה

עברו מעל לגלילה של כל האתר