כתיבת תוכן לאתר LG

יצירת קריאייטיב חד לדפי התוכן הפנימיים של חברת LG. הכתיבה כללה יצירת שפה חדשה לקטלוג הטלוויזיות של החברה, כולל שילוב מאמרים לקידום המופיעים בתחתית העמודים. 

כתיבת תוכן שיווקי מדויק

לחברה היה חשוב לשמור על שפה נקייה, מרשימה וכזאת שתעשה ללקוחות חשק לרכוש את הטלוויזיות ובעיקר להכניס אותם לחוויית הצפייה עוד הרבה לפני הרכישה. לצורך כך שילבתי מסרים יחודיים שנבחרו בקפידה כמו ״חווית צפייה מהפכנית לאניני טעם״, ״חוויה הצפייה עולה רמה, הכי גבוה שאפשר לדמיין״, ״איכות תמונה מדהימה לסלון שלכם״ וכך הלאה. 

בסוף כל עמוד תוכלו להתרשם ממאמרים המיועדים לקידום אורגני של האתר עם שילוב מילות תפתח בהתאם לדרישה של חברת הקידום שלהם. הנה ההוכחה שניתן לשלב גם קופירייטינג חד וגם מאמר לקידום המכיל טיפים ומידע על הטלוויזיות של חברת LG. 

עברו מעל לגלילה של כל האתר