כתיבת תוכן לאמן חושים

עוד יום שגרתי במשרד, מתחילה את המשימות שלי פתאום טלפון מ-בן קלה, אמן חושים מוביל בישראל ובחו״ל, כזה שיודע לרתק את הקהל וממש להותיר אותו עם פה פעור. בן רצה לדייק את קהל היעד ולפנות יותר לארגונים ופחות לאירועים קטנים, ולכן יצרתי קופי מושך שפונה לארגונים גדולים.

נצייר כי השפה שונה מאוד בין כתיבה לקהל יעד פרטי לבין קהל עסקי, ולכן יצרתי לו שפה עסקית מיוחדת כפי שביקש. לדוגמה המשפט ״מופע אמן חושים היסטרי לאורחים ולעובדים, גם לאלה שראו הכל… כי את זה הם עדיין לא ראו״. כמובן שכל הדף סבב סביב מסרים המתאימים לארגונים עם שירותיים ייעודיים כמו מופע מרכזי וקסמים בהסתובבות שמתאימים לכנסים עסקיים והשקות מוצרים.

טוב, למרות שבן הוא אומן חושים, ביקשתי ממנו יפה בתחילת השיחה שלא יעלים לי מהראש את הרעיונות וההשראות, להיפך שייתן לי כמה שיותר כדי לייצר דף שימגנט אליו את הקהל שהוא רוצה.

 

עברו מעל לגלילה של כל האתר