כתיבת תוכן לדף נחיתה

זה התחיל ביום שגרתי, אני מקבלת שיחת טלפון מבחור בשם עמית שהגיע דרך המלצה. אני בכלל בחדר כושר, בשיא האימון שלי. אבל כשלקוח מתקשר אני עוצרת הכל ומקשיבה.

לעמית יש סוכנות ביטוח מצליחה, אבל הוא רוצה לייצר סוג של מנוע השוואה למעסיקים שמחפשים גורם מתפעל. אני רק אסביר שהחל משנת 2016, ישנו חוק חדש המחייב מעסיקים להעסיק ׳גורם מתפעל פנסיוני, על מנת לעקוב אחרי ההפרשות הפנסיוניות והתוכניות של העובדים.  לפני החוק מי שהיו אחראיים על שיוך הכספים לחברות ביטוח ובתי השקעות היו חשבי שכר או גופים שונים בארגון, אך דבר זה ייצר טעויות רבות וכספים שלא שוייכו לעובדים.

בקיצור, כתבתי ללקוח דף נחיתה בגובה העיניים, כזה שמסביר בצורה ברורה את הערך של ביצוע ההשוואה.

עברו מעל לגלילה של כל האתר