כתבה עיתונאית בדה מרקר

כתבה עיתונאית לקידום באאוטבריין שפורסמה במגזין דה-מרקר במטרה לייצר לידים איכותיים ולצרף משקיעים ומתעניינים בנדל״ן לקהילה של אנשים שעושים נדל"ן. הכתבה נכתבה עבור ״פרויקט איקס,  חברה מובילה בתחומה המלמדת משקיעים ומתעניינים השקעות נדל״ן בארה״ב, גם ללא הון עצמי. השיטות. של החברה בהחלט מוצלחות, עם ביקורות מעולות ומאות משתתפים מרוצים שעשו קפיצת דרך משמעותית בחייהם.

תהליך כתיבת הכתבה כלל ראיון מקצועי עם מנכ״ל החברה, מחקר מעמיק של התחום ושילוב חומרים מקצועיים שהביא לי הלקוח בשיחת הטלפון וגם במצגות וובינרים שבוצעו. למעשה, בתהליך הכתיבה עשיתי סוג של מיקס בין כל המידע שקיבלתי (כולל המחקרים) ויצרתי כתבה שיווקית שהביאה לידים איכותיים מאוד ללקוח ושיפרה את התדמית שלו ברשת עם כתבה איכותית בדה מרקר. 

עברו מעל לגלילה של כל האתר