הקשר בין כתיבת פרופיל חברה לדייט מוצלח

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin

אני תמיד מדמה כתיבת פרופיל חברה ליציאה לדייט ובכלל לדילמות השונות הסובבות את תהליך ההיכרויות. הדילמות מתחילות כבר מהשלב שבו אנו בוחרים את תמונת הפרופיל ואת הטקסט הקצר שאנו כותבים על עצמנו באתרי הכרויות, הרי הם אלה שמייצגים את מי שאנחנו.

עולם מהיר, דינמי, בלתי סלחני – זהו הדור החדש

בעולם שבו הכל מהיר ובלתי נסלח, אנו צריכים לחשוב קצת יותר על כל מהלך שאנו רוצים לבצע, הרי הגלישה מהירה וההחלטה לבחור עם מי אנו רוצים לצאת לדייט היא במהירות שיא. שאלה זו זהה לחברתה – "עם מי אנו רוצים לעבוד". למעשה, פרמטרים כמו – כתיבת תוכן ותמונה כללית אלו הם הרושם הראשוני שלכם וכפי שאתם יודעים "אין הזדמנות שנייה לרושם ראשוני".

כתיבת פרופיל חברה מאפשרת לעסקים וחברות להציג את שירותי או מוצרי החברה בצורה עניינית, קצרה וממוקדת עבור לקוחות פוטנציאלים, עבור ספקים, עובדים המעוניינים לעבוד בחברה, בפני משקיעים ובכלל בפני כל אדם המעוניין לדעת קצת יותר פרטים על החברה שלכם.

אז איך עושים את זה? ואיך מקצרים את הדרך לדייט מוצלח עם הלקוח?

דקה לפני שאתם מתיישבים לכתוב תוכן שיווקי לאתר, עליכם לשים דגש על הצגה ברורה ועניינית ככל שניתן – ללא סיסמאות, ולשדר אמינות ואותנטיות. טעות נפוצה שאני רואה לא מעט ברשת, היא הבלבול בין שירותי החברה לפרופיל חברה, זכרו להפריד בין השניים ולהתמקד בחברה, להציג את הניסיון, הבידול, הלקוחות, ובעצם למכור לעצמכם את העסק שלכם. החוכמה היא להבין באיזו שפה תרצו להשתמש וכיצד ניתן להפוך כל חיסרון ליתרון בולט!

אז איך מתחילים?

שלב ראשון – התחילו במשפט חיובי על החברה כמו – "חברה מובילה", "חברה שנמצאת בחזית התחום", "חברה ערכית", "חברה המייצרת פתרונות מדויקים" וכן הלאה.

לדוגמא: "חברת … הינה חברה מובילה לפתרונות מחשוב לעסקים ומציעה קשת של שירותים לקהל העסקי, המותאמים באופן אישי לצרכי הלקוח".

תפקיד המשפט הראשון הוא – לתת במה מרכזית לחברה שתאפשר לקוראים להבין שהם הגיעו למקום הנכון.

שלב שני – כתבו על ניסיון החברה רק אם החברה בעלת מוניטין. רצוי בשלב זה להזכיר את שם מייסד החברה, על מנת ליצור אינטימיות. אם מדובר במיזם חדש, כתבו על הניסיון שמביאים איתם מייסדי החברה. דבר נוסף, אני תמיד ממליצה ללקוחותיי לשים תמונה של מייסדי החברה על מנת ליצור אמינות.

לדוגמא: המיזם הוקם על ידי צמד שותפים דוד ומידן אשר מביאים איתם ניסיון עשיר בתחום הטכנולוגיות ומעוניינים להביא חדשנות בלתי מתפשרת לארגונים וחברות".

שלב שלישי – כתבו על אמינות החברה, על בידול המוצרים/השירותים ממתחרים, הדגישו את היתרון בעבודה מולכם, פתרונות ממוקדים ובכלל כל פרמטר אחר.

לדוגמא: "אנו מציעים סטנדרט חדשני המאפשר ללקוחותינו לקבל שירות מהיר ומענה טלפוני 24/7 ביממה".

לסיום- תמיד חשוב להוסיף משפט הנעה לפעולה שיאפר ללקוחות לבצע החלטה מהירה, הרי כבר אמרנו שהכל מהיר ואנו רוצים את הלקוח כאן ועכשיו.

לדוגמא: "אתם מוזמנים ליהנות משירות אישי, מקצועי והתאמת השירות באופן אישי על ידי יועץ מקצועי! השאירו פרטים עכשיו!"

זכרו – לא לשווא נאמר "כל המוסיף גורע", לכן פרופיל חברה חייב להיות כתוב בגובה העיניים, בצורה ממוקדת, עניינית ובשפה פשוטה שתתאים לכל אדם. שמרו על המבנה ברור, אולי גם לינארי, אך הכי חשוב – בשפה מכובדת ובעברית תקנית – ללא שגיאות כתיב!

אודות

מחפשים את המילים המדויקות? בואו נעשה את זה ביחד.

זה אני, אתם והמילים.

שירותי כתיבת תוכן לאתרים מתחיל באפיון מקצועי, להבנת ערכי המותג, הדרישות והציפיות. יחד נבנה שפה שמדברת לקהל היעד ומניעה לפעולה.

מאמרים אחרונים

עקבו

אני זמינה בשבילכם, תשאירו לי פרטים!