קישורים למקורות מידע: עד כמה זה מוסיף לכתיבה שיווקית?

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin

לאחר שקראתם את שאר המאמרים הקודמים, וודאי הבנתם את החשיבות של כתיבת תוכן שיווקי, והעובדה כי תוכן בעידן של היום חייב להיות קצר, ממוקד, קולע ומקורי (לא מבחינת "המצאה שלכם", אלא מבחינת רעיון, הברקה וכו') . עם זאת, פעמים רבות נאלץ לשלב מקורות מידע שונים בתוכן, מידע אשר איננו בהכרח מסופק על ידי העסק, אלא הכרחי על מנת לשמור על אמינות, להפגין ידע ולהראות לגולש שהשקעתם עבורו בעת הכתיבה.

אז מהם הקישורים המדוברים ומה היעילות שלהם?

ניתן לומר כי 90% מהצלחת כתיבת מאמר, דף נחיתה, כתבה שיווקית ובעצם כל תוכן שתכתבו תהיה תלויה ביכולת הכתיבה שלכם, אולם הוספת נתונים, דוגמאות ובעיקר קישורים יכולים לשדרג פלאים את התוכן ולתת לו במה ייחודית משלו. למה? בואו נראה:

• קהל הקוראים ברשת הוא מעט יותר "מתוחכם", ולכן יש צורך להוכיח לו שמלבד הצהרות ומשחקי לשון, שהשירות שהעסק מציע הוא באמת רלוונטי עבורו.
• קישורים לתוכן נוסף מעניין, משעשע ואף כזה שתומך בעסק שלכם יכול רק לקדם את המוצר/ השירות.
• הפניות למקורות מידע נוספים ואמינים, עשויים להראות לקהל עד כמה אתם רחבי אופקים, מבינים עניין ולא מרוכזים רק בעצמכם.
• אפשר גם לפרגן לפעמים! לעיתים קרובות אתם מכירים עסק "משלים" אחר (הכוונה לא לעסק מתחרה, אלא לשירות הקשור אליכם, אך לא מוצע על ידכם) ולכן זה הזמן להראות קצת יותר לגולשים.
• הוספת קישורים למאמרים מושכים, בייחוד כאלה המתעדכנים מעת לעת, יכולה למשוך לאתר שלכם קוראים המתעניינים בתחום ולדרג אתכם גבוה מבחינת הקידום האורגני.

דוגמא לשילוב מקור מידע בכתבה:

אז איך לבחור מקורות מידע אמינים?
כלל חשוב- כל החוקים התקפים לתוכן שיווקי מוצלח, תקפים למקורות מידע שהנכם מציגים. במילים אחרות, השתמשו במקור מידע "ידידותי למשתמש"- הן מבחינת התוכן, והן מבחינה ויזואלית.
השתמשו כמה שיותר בקישורים, ופחות במלל. כך תוכלו מצד אחד לאפשר לקוראים לדלג במידה והם מעוניינים ומצד שני, לאפשר לקוראים המתוחכמים יותר להיכנס ולקרוא. אגב, בכל מקרה תעשו רושם חיובי 🙂
זיכרו לא להגזים! הקוראים שלכם (ברובם) אינם מעוניינים שתציפו אותם במקורות, אלא שתציגו בפניהם, במידת הצורך עוד מידע. לכן אפשר לדוגמא להגביל את הקישורים ללשונית מיוחדת, או למקום מובחן במסך. אם אתם מעוניינים לשלב את הקישור או מלל+ קישור, עשו זאת באלגנטיות.
השתדלו לבחור מקורות מידע שמצד אחד אינם מוכרים מדי- כך, לא חידשתם כלום לקוראים. מאידך, השתדלו לא להפנות למקורות מופרכים מדי- מקורות כאלה עלולים לגרום לקוראים שלכם לפקפק באמינות המידע.
לסיכום, תעזו לכתוב, תעזו להפגין ידע וזכרו כי ידע הוא כוח! הקישורים המדוברים יכולים כלי נהדר למינוף הידע שלכם ולהגדלת הפופולריות באתר. רק עוד דבר קטן לסיום, בדקו כי אכן הקישור ששמתם מקשר בדיוק לדף הרצוי.

תודה לירדן פישר על הסיוע בהכנת הכתבה!

אודות

מחפשים את המילים המדויקות? בואו נעשה את זה ביחד.

זה אני, אתם והמילים.

שירותי כתיבת תוכן לאתרים מתחיל באפיון מקצועי, להבנת ערכי המותג, הדרישות והציפיות. יחד נבנה שפה שמדברת לקהל היעד ומניעה לפעולה.

מאמרים אחרונים

עקבו

אני זמינה בשבילכם, תשאירו לי פרטים!