עושים סדר: כל הסיבות לבחור כותב תוכן שיווקי לאתר

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
כותב תוכן

 

כולם נהיו כותבי תוכן, אבל בינינו, זה באמת באמת משהו שצריך עבורו ניסיון, ידע וכן, גם כישרון. הניצוץ הזה בין השורות הוא מה שמבדיל בין כותב תוכן מקצועי לבין כתיבה חסרת תועלת. כתיבת תוכן היא מקצוע רציני מאוד, ומי שכותב תוכן לאתרים צריך להתמצא בהרבה תחומים.

יש בכתיבה לאתרים כמה כללי מפתח שצריך להקפיד עליהם, כי אחרת מבזבזים סתם כסף, מאמץ וזמן. המטרה שלי היא לכתוב לכם בצורה הכי מדויקת, כדי שאתם לא תבזבזו מלא כסף על כותבי תוכן שמבטיחים הרים וגבעות. אז שנתחיל להסביר מה זה כתיבה לאתרים?

נעים מאוד, אני האתר שלכם

אם אתה לא שם אתה לא קיים…כיום, בעידן הדאטה, אתר האינטרנט שלכם הוא 'הפנים' שלכם. גם אם שמכם נודע למרחקים במוצר או בשירות שאתם מציעים, הלקוח יבקש דבר ראשון את כתובת האתר שלכם. כך הוא יוכל להבין מי אתם, מה המוצר שאתם מציעים וחשוב לא פחות, לקרוא המלצות של לקוחות.

כשלקוח נכנס לאתר שלכם, המטרה שלכם היא שהוא יחליט – את זה אני רוצה! בשביל זה אתם צריכים כותב תוכן שיידע לדייק בתיאור האודות, השירות שאתם מציעים ואיך ליצור אתכם קשר. כתיבה רשלנית או ברמה ירודה תבריח את הלקוח שלכם הרבה יותר ממה שאתם חושבים.

בלוג, מאמרים מקצועיים או קידום?

אז שילמתם אלפי שקלים לבונה אתרים שהקים לכם אתר, ולכותב התוכן שימלא אותו באודות, דפי מוצר, צור קשר וכל מה שמקובל. רכשתם דומיין, שילמתם לחברת אחסון אתרים והעליתם את האתר לאוויר. מזל טוב, אתם בדף החמישי בגוגל… ברור שאפשר לשלם לגוגל כסף למודעה ממומנת כדי להופיע בעמוד הראשון, אבל זה יקר מאוד. עדיף לשלם לכותב תוכן מקצועי כדי לקדם את האתר אורגנית ולהתקדם בתוצאות החיפוש של גוגל.

כדי להגיע לתוצאות הללו צריך לעבוד קשה, אבל מאוד קשה. מילת המפתח היא תוכן איכותי שיועלה לאתר שלכם כל הזמן. הנה כמה דוגמאות לסוגים שונים של תוכן שאפשר להוסיף לאתר:

  • בלוג – זה המקום שלכם לכתוב בו על מוצר חדש שהוצאתם, ניסיון טוב עם לקוח וגם קצת לספר על האג'נדה שלכם. הכתיבה בבלוג היא קלילה יותר ממאמר מקצועי והמטרה היא שהלקוח יכיר אתכם יותר לעומק.
  • מאמר מקצועי – כאן זה המקום לדייק בפרטים הקטנים של מוצר או שירות שאתם מספקים. כן, לא צריך לפחד ממאמר מקצועי ברמה גבוהה, אפילו סמי אקדמית. מאמר מקצועי כשמו כן הוא, ומטרתו להעשיר את הידע של הקורא על חדשנות בעסק שלכם ולהסביר על המוצר או השירות שלכם לעומק.
  • מאמר לקידום – קידום זה חשוב מאוד! באמצעות מאמרי קידום גוגל יוכל לסרוק את האתר שלכם מהר יותר ולהעלות אתכם בתוצאות החיפוש שלו.

חשוב לדעת! כתיבת התוכן לסוגי הטקסט הנ"ל היא מומחיות. בכל אחד מהם חשוב לתכנן את התוכן כך שיתאים לתוכן הקיים באתר וישתלב בו. יש לשלב בהם ביטויי מפתח, כותרות מתאימות והיפר קישורים בתוך האתר וחיצונית לאתר.

טוב, השתכנעתי, איך מתחילים?

מומלץ להעסיק כותב תוכן קבוע, שיכיר את העסק שלכם ויידע לשלב בין כתיבה קלילה יותר בגובה העיניים לבין כתיבת טקסט מעמיק ומקצועי יותר. וכאן אני נכנסת לתמונה… ביחד אנחנו מתכננים את התוכן שמתאים לאתר שלכם, מהו המוצר שתרצו לקדם, ובגדול מהו הסיפור שלכם ושל העסק שלכם. המומחיות שלי היא 'לתפור' עבורכם את הטקסט המתאים ולשלב בין סוגי הטקסטים באתר.

אני פה בשבילכם כדי להפוך את החלום למציאות. התוכן שלכם הוא המקצוע שלי! התקשרו אלי וביחד נראה לגוגל מה זה…

 

 

 

 

אודות

מחפשים את המילים המדויקות? בואו נעשה את זה ביחד.

זה אני, אתם והמילים.

שירותי כתיבת תוכן לאתרים מתחיל באפיון מקצועי, להבנת ערכי המותג, הדרישות והציפיות. יחד נבנה שפה שמדברת לקהל היעד ומניעה לפעולה.

מאמרים אחרונים

עקבו

אני זמינה בשבילכם, תשאירו לי פרטים!