מדינה בחופשה: כך תנצלו את חופשת הקיץ לשיווק העסק

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin

נכון שזה מרגיש כאילו כולם סגרו את העסק ונסעו לחו"ל או לאילת? תמיד בתקופה הזו של השנה  נוצרת התחושה שפקעות אבק מתגלגלות להן ברחובות כי פשוט אף אחד לא עובד, וגם אלה שעובדים מג'נגלים עם הילדים בבית או מקבלים טלפונים מהילדים – "משעמם לי", או בכלל מסבתא שכבר התייאשה מהילדודס.

אז גם אתם משתייכים אל קבוצת העובדים עדיין אין לכם ממה להתבאס, כי אם כבר השארתם את הדרכון במגירה, נצלו את הזמן לשווק את העסק. אמנם הלקוחות שלכם בחופשה, אך עדיין גולשים בהמתנה הארוכה בשדה התעופה.

זה הזמן לרענן את האתר שלכם באמצעות מסרים ממוקדים

איך שהוא תמיד התוכן שכתוב באתר צריך רענון. כן גם אצלי (!!!), אבל לא תמיד אנחנו מוצאים את הזמן להוסיף שירות חדש, ציטוט שאנחנו אוהבים או מסר סמוי שהיינו רוצים להעביר לגולש. אז איך מקבלים השראה? חוף הים ואווירת הקיץ בחוץ הם בהחלט מקום להשראה נהדרת. גם אני ככותבת תוכן נפרדת מדי פעם מנוף המשרד האפרורי לטובת נוף מרגיע יותר כדי לקבל השראה רגועה. יש לא מעט בתי קפה נהדרים המשקיפים לים שבהחלט ייתנו לכם השראה לכתיבה מנצחת.

מה כדאי לרענן באתר? את תחומי ההתמחות, מסרי הנעה לפעולה, את דף אודות החברה ובכלל כל מסר שיוכל לגרום לגולש להפוך ללקוח משלם.

וזאת אני בבית קפה בתל אביב בחוף הצוק מקבלת השראה מהנוף 🙂

העלו פוסטים כדי לדווח לעולם שאינכם בחופשה

דף פייסבוק/אינסטגרם פעיל נותן תחושה שהנכם חיים וקיימים, אבל דווקא בחופשת הקיץ זה הזמן לעבוד על לקוחות חדשים שיגיעו לקראת החגים. כאשר לקוח ייכנס לדף העסקי שלכם ויראה שאתם פעילים, הוא ייצור קשר מבלי לחשוב על כך שאולי אינכם עובדים. וכן, אפשר להעלות תמונה יפה עם מסר ממוקד "אנחנו כאן בשבילכם גם בחופשת הקיץ".

העירו את הבלוג מתרדמת החורף  

ניהול בלוג באתר הוא בהחלט אחת המשימות הקשות לבעלי עסקים. מצד אחד יש להם מלאאא מידע לשפוך, ומצד שני הם אף פעם לא מוצאים את הזמן לעשות זאת. דווקא ברגיעה של הקיץ, כאשר כל הלקוחות מטיילים להנאתם, זה הזמן לכתוב מידע שימושי עם ערך מוסף כדי לקרב אליכם גולשים חדשים. דעו כי דווקא בחופשה יש לאנשים יותר זמן לקריאה במגוון מצבים כמו בהמתנה הארוכה בשדה התעופה, על שפת הבריכה במלון או דקה אחרי שהילדודס נרדמו.

רגע, למה זה טוב לכתוב כתבות לבלוג? כתבות עם ערך מוסף יכולות להעשיר את הידע של הגולשים שלכם, להפוך אתכם לאוטוריטה בתחומכם וגם לקדם אתכם במנוע החיפוש של גוגל. בהחלט סיבות מספקות כדי לקפוץ לבית קפה על חוף הים ולהתחיל לכתוב.

מבצעי קיץ מרעננים

בתקופת הקיץ יש תחושת רעננות באוויר, דבר הגורם לאנשים לפתוח את הראש (וגם את הארנק) ולרכוש דברים חדשים. זה בדיוק הזמן לצאת במבצעים מרעננים לרגל הקיץ, וגם לזכור שאוטוטו החגים מתקרבים. המבצעים רלוונטיים לכל בעל עסק, בין אם מדובר על חנות אונליין או חברה המספקת שירותי מחשוב. חשוב כמובן לצאת בטייטל של "מבצעי קיץ מרעננים" וגם לחשוב על מבצעים שבאמת רלוונטיים לגולש ולתקופת הקיץ והחגים הקרבים.

התוספות שיגדילו לכם את מספר הפניות באתר

יש לכם אתר? זה הזמן להפוך כל גולש ללקוח משלם על ידי כמה פעולות פשוטות. אחת מהן היא על ידי הוספת צ'אט בוט, המאפשר לתקשר עם הגולש על ידי צ'אט רובוטי. דעו כי יש לא מעט צ'אטים חינמיים שניתן להטמיע בקלות בכל אתר. הבאתי לכם כמה שכאלה: Virtualspirits, Rebotify. אני באופן אישי משתמשת בצ'אט של Zendesk ומאוד מרוצה.

אופציה נוספת להגדיל את מספר הלידים היא הוספת פופאפ שקופץ דקה לפני שעוזבים את האתר. ודאי ראיתם באתר שלי את הפופאפ המדליק. רק תדעו שאצלי הוא הגדיל באופן משמעותי את יחס ההמרה באתר! את הפופאפים תוכלו למצוא בעיצובים שונים ואפילו לעצב באופן עצמאי לחלוטין על ידי מערכת ניהול קלה במיוחד. חברת פופטין נותנים את השירות הזה חינם (עד 1000 כניסות) והם גם נותנים יחס מעולה!

חופשה נעימה ותזכרו שעוד ממש קצת היא נגמרת…

 

אודות

מחפשים את המילים המדויקות? בואו נעשה את זה ביחד.

זה אני, אתם והמילים.

שירותי כתיבת תוכן לאתרים מתחיל באפיון מקצועי, להבנת ערכי המותג, הדרישות והציפיות. יחד נבנה שפה שמדברת לקהל היעד ומניעה לפעולה.

מאמרים אחרונים

עקבו

אני זמינה בשבילכם, תשאירו לי פרטים!