למה לא להעביר את התוכן הישן לאתר החדש? כל הסיבות הכי מוצדקות שיש!

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin

מכירים את זה שאתם נכנסים לבית חדש של זוג חברים, הכל מסביב מעוצב בקפידה ואפילו עוד מריחים את הצבע של החלונות הבלגיים המעטרים את הקירות? אבל פתאום העין שלכם קולטת את הספות הישנות והמעט בלויות שלא ממש קשורות לעיצוב הכולל של החלל. מרגיז, נכון? אתם וודאי חושבים לעצמכם, למה לעזאזל הם לא החליפו את הספות? או מה הם חשבו לעצמם בדיוק, להוציא לנו את העיניים עם בית כל כך ראוותני אבל לא להשקיע בריהוט מודרני?

טוב, כמובן שכאשר מדברים על תוכן לאתר הדבר מעט שונה. חישבו מה מרגיש גולש שנכנס לאתר האינטרנט הנוצץ שלכם אחרי שהשקעתם רבות על עיצוב מרשים, אבל התוכן שנכתב פעם על ידי המזכירה או שבכלל כתבתם בעצמכם כמה מילים כדי להעלות את האתר לאוויר – נראה כבר לא משהו. למען האמת, מבאס באותה מידה.

רגע רגע, תוכן חדשני באמת משפיע על הגולש?

התשובה היא כן – נקודה! בעולם בו כל עסק רוצה לבלוט מעל כולם, אתם צריכים תוכן חדשני, מניע לפעולה וכזה שיעשה את העבודה – גם אם מדובר באתר תדמיתי.

אבל מהו תוכן חדשני? קצר, מדויק ועם מסרים חדים שיתנו הרגשה ללקוח שהוא הגיע למקום הנכון, בזמן הנכון וכל שעליו לעשות הוא – להזמין את המוצר או ליצור קשר עם החברה. בדיוק בשלב זה כדאי להזכיר שהגלישה באינטרנט היא ממש מהירה וללקוח נדרשות כ– 7 שניות בודדות כדי להבין אם הוא הגיע למקום הנכון ואם זה המוצר/השירות שאותו הוא מחפש. במידה והמסרים והתכנים לא יהיו ברורים ללקוח – הוא יעבור למתחרה שלכם ללא שום נקיפות מצפון- וחבל!

אבל אם התוכן שלכם באתר הישן סביר, עדיין כדאי להחליף אותו?

כמובן שכל מקרה לגופו, אך חשוב לציין כי תוכן הוא סוג של "אופנה", והסגנון שנכתב בעבר הוא לא הסגנון שנכתב כיום. המודעות הרבה לתוכן איכותי, שיווקי וכזה שמניע לפעולה, היא יחסית די חדשה, לכן חשוב להתעדכן בטרנדים החדשים בעולם התוכן על מנת להציג את מוצרי/שירותי החברה בצורה חדשנית. דבר נוסף, גוגל יסרוק את האתר שלכם ויזהה תוכן איכותי חדש, אז מה בכלל ההתלבטות?

אז מה כדאי, לכתוב לבד או להיעזר בכותב תוכן?

אני נתקלת לא מעט בשאלה הזו: "איך כותב תוכן יכול לכתוב על תחום שהוא לא מכיר?" וודאי שבעל העסק יכול לכתוב בצורה מיטבית על המוצר או השירות שהוא מספק ללקוחותיו, אך חשוב להבין כי הכתיבה תהיה יותר "טכנית" ופחות קלילה וזורמת. גולשים לא מעוניינים במידע יותר מדי טכני, וודאי שלא בתוכן מורכב וכבד – הם רוצים הסבר ברור, קליל ורצוי שיהיה גם קצר. כותב תוכן לעומת בעל עסק, יידע "לפרק" כתיבה טכנית לכתיבה מעניינת יותר, שיווקית, ברורה, כזו שתשאיר את הלקוח מסוקרן ותיתן לו גישה מהירה ליצירת קשר.

לסיכום:

האתר שלכם צמא לחדשנות, וכך גם הלקוחות שלכם. הם רוצים מסרים ברורים, חדים והכי חשוב – קלילים. כותב תוכן מנוסה יבצע מחקר על המוצר/השירות שלכם ויכתוב לכם תוכן המותאם לגולשים ולעולם המודרני, אז למה להסתבך?

אודות

מחפשים את המילים המדויקות? בואו נעשה את זה ביחד.

זה אני, אתם והמילים.

שירותי כתיבת תוכן לאתרים מתחיל באפיון מקצועי, להבנת ערכי המותג, הדרישות והציפיות. יחד נבנה שפה שמדברת לקהל היעד ומניעה לפעולה.

מאמרים אחרונים

עקבו

אני זמינה בשבילכם, תשאירו לי פרטים!