להפוך לגורו בתחום שלכם עלי ידי כתיבת בלוג, איך זה אפשרי?

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
כתיבה שיווקית

נתחיל עם עובדות קיימות – ניהול בלוג מקצועי נחשב לכלי שיווקי משמעותי ויעיל לקידום העסק שלכם, במיוחד אם אתם בתחילת דרככם ואין לכם די תקציב לממן אפיקי פרסום מתקדמים. אם אתם עוסקים בתחום שבו חשוב שתמתגו את עצמכם כמומחים בעלי ידע, פשוט תנהלו בלוג! למה? מכיוון שבעידן בו אנשים מתבססים על תכנים מהירים, נכנסים לרשתות חברתיות כדי לשאוב כמה שיותר מידע, מחפשים טיפים ומדריכים, תכנים, כתבות ועוד…

אתם חייבים להיות שם עבורם! כמות הלידים שניתן לייצר על ידי תוכן היא אדירה בשל מספר סיבות:

  1. אתם זוכים לחשיפה גדולה.
  2. אתם הופכים להיות גורו בתחום שלכם.
  3. אתם ממתגים את עצמכם כבעלי ידע.
  4. אתם מאפשרים ללקוחות לפנות אליכם לאחר שהתרשמו מכם.

איך עושים את זה נכון שלב אחרי שלב?

הקמת בלוג – קיימות היום ברשת פלטפורמות רבות המאפשרות לכם להקים בלוג אישי ללא תשלום כמו – סלונה, בלוגר של גוגל ובכלל ניהול בלוג באתר שלכם בצורה קלה ביותר ללא צורך בידע רב.

בחירת כותרת WOW

לאחר שבחרתם את האופן המועדף עליכם לפרסום הבלוג, עליכם לבחור בכותרת WOW שתמשוך את הגולש. אך מהי כותרת WOW? כזאת שתמשוך את הגולש לקרוא את הכתבה שלכם, כיוון שהוא הבין מה הוא הולך לקרוא לפי הכותרת המושכת שבחרתם. למעשה, הוא יכול לגלוש להנאתו ברשת ובאופן מקרי להיתקל בכותרת שלכם, ולהשאיר פרטים או להתעניין במוצר/שירות.
ניקח לדוגמא – חברת EZcount המספקת שירותי חשבוניות דיגיטליות, סביר להניח שאדם שנמצא בשלבי פתיחת עסק ונתקל בכותרת "המדריך המלא לעוסק פטור" – ייכנס, יתעניין ובסופו של דבר גם יירשם לשירות. כאן אנו רואים שהלקוח בחר נושא מעניין המותאם בדיוק לקהל יעד שלו.

איזיכאונט

 

עוד דוגמא מצוינת, רופא שיניים המציע השתלות שיניים ביום אחד:

השתלות שיניים

מה כותבים בבלוג?

אני רואה לא מעט טעויות ברשת של כתבות "Over" שיווקיות שמתייחסות למוצר, לשירות וכו'. טעות חמורה! לקוח נכנס לכתבה כי הוא מעוניין במידע, ברגע שהוא יבין שמדובר בכתבה שיווקית, איבדתם אותו באותו רגע. לכן, כדאי לחשוב קודם על מטרת הבלוג ועל החומרים שיכולים למשוך אליו גולשים.
ניקח לדוגמא חברה לקידום אתרים SeoWho– , אנו רואים בכותרת "7 דרכים להגדלת מכירות באתר חנות וירטואלית". כאן החברה מושכת אליה קהל יעד ספציפי ונותנת לו טיפים נהדרים לקידום מוצרי החנות. בכתבה זו ניתן לקבל כלים מצוינים ולייצר תנועה לאתר מבלי שום טאצ' שיווקי! במידה והלקוח מתעניין ורוצה לבצע קידום ושיווק בעזרת החברה שמציעה את הטיפים, הוא בוודאי ישאיר פרטים או ייצור קשר.

חנות וירטואלית

איך מפיצים את הבלוג?

המדיה החברתית היא ללא ספק כלי בעל ערך רב לקידום הבלוג שלכם, תוכלו פשוט לפתוח דף בפייסבוק ולשתף את הכתבות שלכם בדף או בקבוצות רלוונטיות, לדוגמא: אם אתם מוכרים מוצר או שירות לתינוקות או לאימהות הריוניות, תוכלו לשתף את הכתבה בקבוצות הפונות לאימהות צעירות, אך כמובן בטוב טעם.
לדוגמא: כתבה מצוינת של דולה:

דולה

תחזוקה שוטפת של הבלוג – חובה!

על מנת שהבלוג שלכם לא יעמוד כאבן שאין לה הופכין, חשוב לתחזק אותו בצורה עקבית, הרי גורו הוא זה שמתמיד ומעניק מידע חשוב לקהל שלו. כמובן שאל לכם לצפות לנהירה מידית של גולשים, כמו שאומרים – "רומא לא נבנתה ביום אחד". לכן, היאזרו בסבלנות רבה, התמידו, השקיעו בפוסטים מעניינים, פרסמו אותם במקומות רלוונטיים וזכרו שלאט לאט הגולשים יגיעו ויצטרפו למעגל הלקוחות שלכם!

אודות

מחפשים את המילים המדויקות? בואו נעשה את זה ביחד.

זה אני, אתם והמילים.

שירותי כתיבת תוכן לאתרים מתחיל באפיון מקצועי, להבנת ערכי המותג, הדרישות והציפיות. יחד נבנה שפה שמדברת לקהל היעד ומניעה לפעולה.

מאמרים אחרונים

עקבו

אני זמינה בשבילכם, תשאירו לי פרטים!