בלוג

בלוג כתיבת תוכן

איך משדרגים תוכן שיווקי קיים דרך ChatGPT?

תוכן שיווקי הוא סוג של איש מכירות או נציג שירות שנמצא בתחום האתר שלכם, אבל מה קורה  כשאיש המכירות שלכם שחוק, כבר לא בא לו לעבוד, הוא עייף? פה נכנס לתמונה ChatGPT, הכלי שהופך את התוכן השיווקי מ"סבבה" ל"וואו!". אז

בלוג כתיבת תוכן

איך לכתוב פרופיל חברה מקצועי? המדריך המלא!

פרופיל חברה הוא סוג של כרטיס ביקור מורחב של העסק, הוא מספר ללקוחות פוטנציאליים שלכם ובכלל לעולם מה זה העסק שלכם, במה הוא מתמחה, מה הייחוד שלו ומה הערך שהוא מציע. אז רגע לפני שאתם מתחילים לכתוב פרופיל חברה מקצועי,

Uncategorized

איך כתיבת בלוג יכולה להגדיל את תנועת הגולשים באתר?

בלוג נחשב לכלי עוצמתי בשיווק דיגיטלי, וזה מוכח. הוא מספק פלטפורמה לשיתוף מידע, יצירת קשר עם קהל היעד ובעיקר מסייע לקדם את האתר במנועי החיפוש של גוגל. אך מעבר ליצירת תוכן מעניין ואינפורמטיבי, אספר לכם שבלוג מביא תנועה אורגנית לאתר,

בלוג כתיבת תוכן

למה חשוב לשלב סיפורים בכתיבת תוכן שיווקי?

נרצה או לא, סיפורים הם חלק בלתי נפרד מהחיים שלנו, וכך זה היה מאז ומתמיד, אפילו עוד כשהיינו ילדים התחברנו לסיפורים של גיבורים או סתם אחרים. סיפורים יוצרים חיבור רגשי, מעוררים השראה וגורמים ללקוחות לזכור אותנו ובכלל להכיר אותנו קצת

בלוג כתיבת תוכן

מה ההבדל בין סטוריטלינג לאודות חברה?

סטוריטלינג הפך לסופר טרנדי ואפילו חיוני בעולם העסקי החדש, אבל משום מה רבים מתבלבלים בין אודות חברה לבין סטוריטלינג. אני כאן כדי לעשות לכם סדר בין השניים! מה זה סטוריטלינג? סטוריטלינג הוא סוג של סיפור ׳אומנותי׳ שנועד להעביר מסרים דרך

בלוג כתיבת תוכן

מה זה קופירייטינג ואיפה אפשר לשלב אותו?

מדהים כמה משפט אחד יכול לתפוס את תשומת הלב. זה יכול להיות שלט חוצות עם מסר שנוגע, פוסט בפייסבוק שאי אפשר שלא לעצור ולקרוא, סלוגן עם אמירה וכו׳. מה זה קופירייטינג? קופירייטינג מעביר מסרים עוצמתיים באמצעות מילים. בעברית קופירייטינג הוא

בלוג כתיבת תוכן

איך כותבים תוכן לקידום אתרים? קבלו אסטרטגיות וטיפים מעולים

טוב, אתם בטח יודעים… כתיבת תוכן לקידום אתרים אורגני הוא היבט הכרחי בכל אסטרטגיית שיווק מוצלחת, במיוחד אם תרצו לקדם את האתר אורגני ולבנות בסיס טוב. איך עושים את זה? הכל כאן.   מנועי החיפוש של גוגל משתנים כל הזמן,

איך משפרים יחס המרה?
בלוג כתיבת תוכן

איך משפרים יחס המרה ומה באמת צריך לעשות כדי להפוך מבקר ללקוח משלם?

כיום כל קמפיין דיגיטלי מדיד ומאפשר לנו לעקוב אחר התוצאות באמצעות כלי מדידה והוצאת דוחות אפקטיביים. ומסתבר שיש לזה שם – CRO  (Conversion Rate Optimization) שיפור יחס המרה שכל אחד יכול לעשות על ידי כלים ייעודיים. אז בואו נראה איך

כתיבה ב- ai
Uncategorized

איך הופכים טקסט שנכתב ב- AI לאותנטי?

בעידן שבו כלי AI הפכו לחלק מרכזי בחיינו, אין פלא שטקסט שנוצר על ידי רובוט פשוט אין בו נשמה. כן… תרצו או לא, חסר בו משהו אנושי.  כיום צ'אטבוטים עונים על פניות של לקוחות, כותבים סטוריטיילינג, ניוזלטרים ואפילו כאלה שמסכמים

בלוג כתיבת תוכן

מה זה מיקרו קופי ואיך הוא משדרג את חוויית הגלישה באתר שלכם?

ועכשיו רגע של רצינות… אתחיל ואומר שמיקרו קופי הוא תוכן שנועד להכווין משתמשים באפליקציות ובממשקים דיגיטליים שונים לבצע פעולות. תחום זה מוכר מעולם חוויית משתמש והוא מבטיח למשתמשים ליהנות מחוויית שימוש גבוהה מבלי להסתבך.   מה זה מיקרו קופי? מיקרו

בלוג כתיבת תוכן

איך כותבים תיאור מוצר מניע לפעולה?

אז בניתם חנות אונליין מרשימה, עוד רגע היא מוכנה, אבל אתם חייבים לכתוב תיאורי מוצרים כדי שהגולשים שלכם יבינו מה הם קונים ובכלל לאפשר להם לקבל את כל המידע על המוצר. חשוב להבין, אם לא יהיה לגולש את כל המידע

בלוג כתיבת תוכן

איך כותבים תוכן שיווקי שמייצר ערך לקורא?

לא משנה על מה אתם כותבים, אם זה תסריט לסרטון תדמיתי, תוכן לדף נחיתה ואפילו פוסט לרשתות חברתיות, אתם וודאי רוצים לתת ערך לקורא ובעיקר לייצר אינטרקציה. בעידן שבו הרשת מוצפת מסרים, אתם חייבים מסר אחד עוצמתי שיגרום לגולש לעצור,

אז... שנדבר?