כתיבת תוכן לבלוג

הבלוג
שלכם שומם?

תנו לי למלא אותו בכתבות איכותיות…

כתיבת כתבות לבלוג היא אמנות, כיוון שעלינו עלינו להפתיע את הקוראים שלנו במידע מעניין שיגרום להם להישאב פנימה, לקרואעד הסוף ולהישאר עם מידע שיהיה צרוב בזיכרונם. נכון, אני יודעת שיש לכם בראש את כל החומר המקצועי, ולכן אני כאן כדי לארוז אותו לידי כתבה איכותית ומסקרנת.

למה כתבות לבלוג?

לכתבות לבלוג יש כמה יתרונות מובהקים, האחד הוא קידום האתר בגוגל, הרי כתיבת תוכן מהווה אחוזים גבוהים מהצלחת הקידום האורגני. ההוכחה לכך היא האתרים של הלקוחות שלי שמככבים בעמודים הראשונים במגוון תוצאות רק באמצעות תוכן איכותי. שנית, גולשים צמאים למידע מסקרן, ובעיקר לטיפים, מדריכים וערך שיאפשר להם לדעת קצת יותר על המוצר או השירות, וכך למעשה ניתן לקדם את המכירה.

עוד יתרון לכתיבת תוכן לבלוג, הוא האפשרויות להפיץ את התוכן בשלל אפיקי פרסום. לדוגמה, לפרסם את הכתבה ברשתות חברתיות, וכך לייצר טרפיק לאתר.

 

אני כאן בשבילכם.
יחד נמצא נושאים מעניינים, נשלב מילות מפתח ונייצר כתבות לבלוג שיגדילו את הרווחיות של העסק שלכם!

אז מה השירות שלי כולל?

  • מציאת כותרות מעניינות
  • גיבוש קונצפט ומבנה לכתבה
  • חלוקה נכונה לפסקאות
  • שילוב מילות מפתח (איך שגוגל אוהב!)
  • כתיבה מעניינת באמת!

הכתבות שאני מציעה לכם...

  • כתיבת כתבות לבלוג
  • כתיבה עיתונאית
  • כתיבת פודקאסט
  • כתיבת מדריכים לקידום מכירות
  • כתיבת מאמרי קידום
  • ועוד.

שאלות נפוצות על כתיבת כתבות לבלוג ולאתרי חדשות

למה בכלל כדאי להשקיע בכתבות לבלוג או לאתר חדשות?

כי כתבות טובות מביאות תנועה אמיתית לאתר שלך. הן עוזרות לקידום בגוגל, מציגות אותכם כאוטוריטה בתחומכם ומחזקות את האמינות שלכם מול הלקוחות. בלוג זה לא "nice to have" – זה נכס שיווקי אסטרטגי.

מה ההבדל בין כתבה לבלוג לבין פוסט רגיל בפייסבוק או מאמר באינטרנט?

בבלוג – אנחנו לא רק מספרים, אנחנו בונים תוכן עם מבנה ברור, כותרות שגוגל אוהב, ביטויי מפתח, ותוכן שנותן ערך אמיתי. בניגוד לפוסטים שהם לרוב רגעיים ורגשיים – כתבת בלוג מקצועית היא נצחית, מניעה לפעולה ומשפיעה לטווח ארוך.

את כותבת את הכתבות בעצמך או משתמשת בבינה מלאכותית?

אני כותבת. נקודה. אני כן משלבת כלים של AI לחיפוש רעיונות או בדיקת מילות מפתח, אבל את התוכן עצמו אני יוצרת בעצמי – עם המון הקשבה למי שאתם ולמה שחשוב לכם להגיד לקהל היעד שלכם.

איך יודעים איזו כתבה כדאי לי לפרסם?

בדיוק בשביל זה אני כאן. אני בודקת איתך מה התחום שלכם, מי קהל היעד שלכם, מה הגולשים שלך מחפשים – ובונה הצעות לנושאים מעניינים שיעניינו את קהל היעד שלכם. 

הכתבות שאת עושה מותאמות גם ל־SEO?

ברור. כל כתבה שאני כותבת מותאמת למנועי חיפוש – עם ביטויים רלוונטיים, כותרות נכונות, מבנה מותאם לקידום אורגני, וקישורים פנימיים כשצריך. אבל יותר מהכול – היא כתובה טוב, לא רובוטי. כי גם גוגל מבין כתיבת תוכן שיווקי שהוא אנושי.

תוך כמה זמן מקבלים את כתבה מוכנה?

בדרך כלל בין 3 ל־5 ימי עסקים. אם יש דחיפות – תגידו לי מראש ואשתדל לזרז. אני מאמינה בזמינות וביחס אישי, אז תמיד אפשר לדבר איתי.

כמה מילים מומלץ לכתוב בכל כתבה?

כתבות סטנדרטיות הן באורך של 400–600 מילים, תלוי במטרה. יש גם כתבות מעמיקות יותר של 800–1000 מילים, בעיקר אם רוצים לקדם ביטוי תחרותי או להביא ערך מעמיק. ביחד נחליט מה מתאים.

אפשר להזמין ממך כתבות באופן קבוע, כמו מנוי חודשי?

בוודאי. יש לי לקוחות קבועים שאני מלווה לאורך זמן – אני כותבת להם כל חודש כתבות לבלוג, מתאימה לפי עונה, טרנדים וצרכים שיווקיים. זה גם משתלם יותר וגם בונה לך נוכחות קבועה בגוגל.

את עוזרת לי למצוא נושאים לכתבות?

בטח! ביחד נמצא רעיונות לנושאים שיעניינו את קהל היעד שלכם ויציגו אתכם כאוטוריטה בתחום.בתהליך מציאת הנושאים אני  שמה דגש גם על הקידום האורגני כדי שימצאו את הכתבות שלכם גם דרך החיפוש האורגני. 

בואו נדבר על הבלוג שלכם!