העולם עובר לאונליין: הגידול ב- 35% בבניית אתרים וכתיבת תוכן לאתר

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin

העולם עובד לאונליין ואין עם זה ויכוח… מאז פרוץ המשבר יותר ויותר  בעלי עסקים הבינו היטב כי עליהם לחשב מסלול מחדש, על מנת להישאר רלוונטיים. למה כולם עוברים לאונליין? מהן האופציות לחשיפת האתר ברשת? ואיך עושים את זה נכון? הכל בכתבה.

חנויות אונליין נפתחות זו אחר זו ומככבות בדפי הפייסבוק והאינסטגרם שלנו, מערכי המשלוחים קורסים ובעצם גם מי שלא הזמין עד כה פריטים ושירותים מהרשת, דיי נדחק לפינה ונפל בקסמיה. אבל לא רק, נראה שגם ארגוני ענק ותאגידים עברו לאונליין, במיוחד בכל הקשור למילוי טפסים וביצוע פעולות אונליין שאינן מצריכות קבלת קהל. הסיבה לכך פשוטה, אנשים פחות יוצאים מהבית, חלקם נמצאים בחל"ת ומחפשים תעסוקה, חנויות סגורות בזמני הסגר וצריך איכשהו לקנות מוצרים או שירותים.

הפלטפורמה ששום סגר לא יעצור אותן

אין ספק ששום משבר לא יסגור את זירת האינטרנט והמסחר, אלא להיפך, ככל שהמשבר יתעצם, כך גם המסחר ברשת, לצד ביצוע פעולות אונליין יגדלו פי כמה וכמה. כל זה מסביר את הגידול של 35% בבניית אתרי אינטרנט ופלטפורמות מסחר שהפכו למבוקשים מאוד. גם אני ככתבת תוכן המתמחה בכתיבת תוכן שיווקי, רואה את הגידול, הרי כאשר חברה או כל עסק פרטי בונה אתר אינטרנט, באופן טבעי הם זקוקים לכתיבה שיווקית. כתיבה היא סוג של איש שיווק הנמצא בתוך האתר, זה שמכווין את הגולשים ומאפשר להם להבין להיכן הם הגיעו ומה באמת אפשר לרכוש.

תכלס, מהן האופציות להגדלת החשיפה?

בניית אתר אינטרנט

תחום בניית אתרי אינטרנט רחב מאוד, ובין היתר ניתן לבנות אתר תדמיתי, אתרי מסחר, דפי נחיתה או אתרים המכילים דף אחד בודד. בניית אתר מאפשרת לקבל חשיפה ברשת ופותחת בפנינו מגוון אפשרויות לקידום ויצירת חשיפה כמו קידום  אורגני בגוגל, קידום ממומן, קידום ברשתות חברתיות, קידום בגוגל שופינג והרשימה עוד ארוכה.

שיפור התוכן באתר

אם יש לכם אתר אינטרנט פעיל, זה הזמן לשפר את התוכן הקיים. דווקא עכשיו כשאנשים יותר גולשים ברשת, זה הזמן לשפר את התוכן הקיים כדוגמת הוספת שירותים, על מנת לעלות את אחוז המכירות, כמו גם לעדכן שירותים הקשורים למצב החדש. רק אציין ששדרוג התוכן באתר לא רק יגדיל את החשיפה, אלא יסייע לכם לקבל בוסט אורגני שכל כך נחוץ כדי לחשוף את האתר במיקומים הראשונים בגוגל.

ניהול בלוג להגדלת החשיפה

עוד אופציה נהדרת להגדלת החשיפה היא ניהול בלוג באתר. אם גם אתם העליתם כתבות עוד משנת 2018, זה הזמן לרענן את הבלוג. פשוט ליצוק לתוכו מידע מקצועי (לפחות 400 מילים למאמר) וכמובן לשתול מילות מפתח הרלוונטיות לתחום שלכם. את הכתבות תוכלו לשתף ברשתות חברתיות עם לינק לכתבה ולקבל טרפיק מעולה. רק אספר לכם שגוגל מאוד אוהב טרפיק מפייסבוק.

קידום בפלטפורמות שונות

עוד דרך נהדרת לקדם את האתר התדמיתי שלכם או מוצרים שונים במחנות המסחר שלכם הוא בעזרת קידום במגוון פלטפורמות. בואו תראו כמה מהן:

  • קידום ממומן בגוגל – מקדם אתכם לראש תוצאות החיפוש עם תקציב ידוע מראש (פר קליק).
  • קידום אורגני – קידום באמצעות תוכן וקישורים למיקומים המופיעים אחרי הקידום הממומן.
  • קמפיינים בפייסבוק – יצירת לידים איכותיים באמצעות קישור לדף נחיתה או לאתר.
  • קמפיינים באינסטגרם – חשיפה ממוקדת לקהל היעד עם קישור לאתר או לדף נחיתה.
  • קידום בגוגל שופינג – קידום מוצרים מחנות אונליין להגדלת החשיפה.
  • קידום תוכן בפלטפורמות אאוטבריין וטאבולה – קידום כתבות עיתונאיות ואיסוף לידים חמים.

לסיכום, נראה שזהו הזמן המתאים ביותר לייצר חשיפה ברשת, הרי המשבר שינה את תרבות הצריכה שלנו ויותר אנשים עברו לצרוך מוצרים ושירותים שונים אונליין. כל זה מסביר את הביקוש לבניית אתרים ולגידול של 35% בבניית פלטפורמות שונות מאז תחילת המשבר.

 

אודות

מחפשים את המילים המדויקות? בואו נעשה את זה ביחד.

זה אני, אתם והמילים.

שירותי כתיבת תוכן לאתרים מתחיל באפיון מקצועי, להבנת ערכי המותג, הדרישות והציפיות. יחד נבנה שפה שמדברת לקהל היעד ומניעה לפעולה.

מאמרים אחרונים

עקבו

אני זמינה בשבילכם, תשאירו לי פרטים!