האם תוכן שיווקי באמת מזניק את העסק שלנו? בואו נראה…

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin

 

לפעמים אנשים שואלים אותי מה הקשר בין כתיבה שיווקית לבין הצלחה בעסקים. טוב, אצלי זה ברור כשמש! הכתיבה השיווקית מאפשרת ללקוח להבין מי אתם ומה הערך שלכם. אנחנו מבררים לפני הכתיבה מיהו קהל היעד שלכם, מה אתם מוכרים ובאיזו פלטפורמה. אחרי זה, השמים הם הגבול והלידים לא מפסיקים להגיע… קלישאתי? מסתבר שממש לא!

אז מה זה בכלל כתיבה שיווקית?

לכל עסק ולא משנה באיזה תחום יש יתרון יחסי וערך. התפקיד שלי הוא לגלות מהו היתרון שלכם ולכתוב את זה. הכתיבה השיווקית היא קסם והיא בעצם מתווכת ביניכם לבין הלקוחות שלכם. מה זאת אומרת? לפני שאנחנו מתחילים, אני משוחחת אתכם כדי לדייק איך להגדיר את העסק שלכם. המטרה היא שהלקוח יבין מה המוצר שלכם ואיך לרכוש אותו. בשורה תחתונה, אני סוג של מנהלת שיווק באתר שלכם שמוכרת לכל גולש את השירותים או המוצרים שלכם רק באמצעות כתיבה שיווקית.

איך אני עושה את זה? קבלו כמה דוגמאות:

  • מה קהל היעד שלכם – בכתיבה שיווקית חשוב מאוד להבין למי אתם מוכרים. יש הבדל ענק בין כתיבת תוכן שיווקי עבור בנק לבין כתיבה שיווקית עבור מעצבי בגדים. למה? כי קהל היעד הוא שונה בשני סוגי המוצרים.
  • מה אתם מוכרים – האם אתם מוכרים שירות או מוצר? בכתיבה השיווקית חשוב מאוד להבין מהו הדבר שאתם מוכרים. הרבה פעמים הלקוח בעצמו לא מבין מה הוא מוכר, למשל, אם הוא מציע תהליך (ייעוץ להורים למשל). התפקיד שלי הוא לדייק את המוצר, כך שקהל היעד שלכם יוכל להבין מה הוא רוכש מכם.
  • איך רוכשים את המוצר או את השירות שלכם – אני מבררת מה אתם מוכרים ואיך אתם מוכרים. האם יש לכם אתר אינטרנט שבו אפשר להזמין את השירות? האם צריך לבוא אליכם ולשלם?

כן כן, לקוחות שלי יודעים שאני מדייקת עד הסוף. יש לי לקוחות שבזכות התחקיר המשותף שעשינו, אתר האינטרנט שלהם התרחב גם לאפשרויות סליקה ורכישה ישירה. כמו שאמרנו, השמים הם הגבול…

השידוך המושלם: כתיבה שיווקית וגוגל

זה לא כל כך פשוט… כל מה שאני כותבת עבורכם נסרק בגוגל, במטרה שתהיו ראשונים בתוצאות החיפוש שלו. כדי להעלות אתכם בתוצאות החיפוש, צריך לדעת מהם המילים שהלקוחות שלכם מקלידים בשורת החיפוש, לדייק בכותרות, לסדר אותם ולדאוג שגוגל ידידנו יקפיץ אתכם מעלה מעלה.

פנייה אל הרגש של הלקוח

אז הבנו מה העסק שלכם מציע, סידרנו את הכותרות ודייקנו בביטויי המפתח. אבל כתיבה שיווקית היא הרבה הרבה מעבר לכך. מאמר מדויק אבל משמים יבריח את הלקוחות שלכם למתחרים. למה? כי יש עומס אדיר של מידע באינטרנט, והלקוחות מתעכבים בדיוק כמה שניות על התוכן שלכם. אם לא תתפסו אותם בשנייה הראשונה, הם יתעופפו להם… וזה בדיוק מה שאני עושה. אני יודעת איך לתפוס את הלקוח, כך שהמאמר יהיה שוטף, מעניין ומרגש. זו המומחיות שלי. נסו ולא תצטערו!!!

לספר סיפור טוב ומשכנע

העסק שלכם הוא הסיפור הכי מעניין, אבל צריך לדעת לספר אותו נכון. תנו לי לספר את הסיפור של העסק שלכם. במהלך עבודתי אני רואה המון בעלי עסקים מדהימים, עם הכשרה מטורפת וניסיון מעולה, אבל אף אחד לא יודע מזה. אני רוקמת את הסיפור של העסק שלכם, כך שהעסק שלהם יהיה הכי מעניין והכי מבוקש בתחום.

במאמרים שאני כותבת אפשר להשתמש בטווח רחב של שימושים. קודם כל אני אכתוב עבורכם את כל האתר, כולל אודות, השירותים שלנו, הניסיון וכדומה. זו דלת הכניסה לעסק שלכם. לאחר מכן אוכל לכתוב לכם מאמרים מקצועיים ושיווקיים, כדי שתהיו הראשונים בתוצאות החיפוש של גוגל.

לכתבה נוספת בנושא  איך כותבים סיפור מותג מנצח>>>

לסיכום, כן, כתיבה שיווקית זו אמנות. והתפקיד שלי הוא לייצר עבורכם את היצירה הזו. ההצלחה העסקית שלכם היא ההצלחה שלי!

אז למה אתם מחכים? התקשרו אלי כדי שנטיס את העסק שלכם להצלחה…

 

אודות

מחפשים את המילים המדויקות? בואו נעשה את זה ביחד.

זה אני, אתם והמילים.

שירותי כתיבת תוכן לאתרים מתחיל באפיון מקצועי, להבנת ערכי המותג, הדרישות והציפיות. יחד נבנה שפה שמדברת לקהל היעד ומניעה לפעולה.

מאמרים אחרונים

עקבו

אני זמינה בשבילכם, תשאירו לי פרטים!