בעלי מקצוע? כך כתיבת תוכן שיווקי תכפיל לכם את המכירות באתר

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin

 

ענף בעלי המקצוע הוא 'המחופש' ביותר במנוע של גוגל. כולם צריכים באופן בהול מנעולן, מדביר, טכנאי או כל בעל מקצוע אחר. דקה אחרי הפאניקה, אנשים שולפים את הנייד ופשוט מקליקים את שם בעל המקצוע ומזמינים שירות וגם מבקשים שיבואו תוך דקה. אבל מה באמת מעניין את הגולש? ומה יגרום לו לבחור דווקא בשירות שלכם? בואו נראה…

הכל מתחיל בכותרת מושכת ומניעה לפעולה

לא משנה אם האתר מקודם בצורה אורגנית או ממומנת, או אפילו פרסמתם בפורטל. התוכן שלכם חייב לבלוט מעל כולם! אתם וודאי יודעים ששוק בעלי המקצוע תחרותי מאוד, ולכן רק מי שישקיע בכתיבת תוכן ממיר יזכה בגולש. ציינו בכותרת (בטייטל) את הזמינות המיידית שלכם, את הבידול, ההסמכה, שירות 24/7 ועוד. דוגמה לטייטלים מצוינים:

אל תעשו דרמה, אני כאן! מנעולן מקצועי, בעל ניסיון של 10 שנים, ישר ואמין המעניק פתרון למגוון תקלות בדלת או ברכב באופן מיידי ובכל שעות היממה. קבלת אחריות מלאה על כל עבודה!

הופיעו אצלכם אורחים לא רצויים? אל דאגה! אנחנו מעניקים שירותי הדברה מהירים לכל סוגי החרקים, המכרסמים והפרעושים. השירות ניתן מחדרה ועד גדרה. הכנסו והופ, החרקים ייעלמו.

אזור השירות רבותיי, האזור…

האזור קריטי מאוד כאשר מדובר על לקוחות הזקוקים לבעלי מקצוע באופן מיידי. מן הסתם אדם המתגורר בתל אביב, ירצה מנעולן המעניק שירות במרכז ולא בצפון. זו הסיבה שעליכם לקדם אורגני או ממומן את הביטויים שתרצו לתת בהם שירות. לדוגמה, חברת הדברה לפי אזורי שירות, תוכל לקדם את הביטויים "שירותי הדברה בחולון", שירותי הדברה בראשון לציון" וכו', וכך להגיע לכמה שיותר חיפושים באזור שלה. למרות שייתכן שהחברה בכלל ממוקמת בתל אביב, אבל יכולה להגיע בקלות לכל אזור המרכז.

גם באתר או בדף נחיתה, מניעים לפעולה

רוב הסיכוי שמי שיכנס לאתר שלכם לא ישוטט בו ויסתפק רק בתוכן הכתוב בעמוד הבית, ולכן חשוב מאוד לכתוב תוכן מניע לפעולה כבר בתחילת העמוד. חשבו על סלוגן מדליק שיקבל את הגולשים, ואולי יגרום להם לחיוך קל. מלבד זאת, חזקו את האמון של הגולש עם תמונה טובה שלכם. דעו כי אנשים אוהבים להסתכל בעיניים ולראות את ממי הם עתידים לקבל שירות. עוד משהו, צרפו גם צילום של תעודת הסמכה שלכם לדוגמה; "תעודת חשמלאי מוסמך" שתקנה ביטחון לגולש, או כל ערך אחר שיוכל לגרום לגולש להזמין את השירות שלכם ולא לפנות להבא בתור.

אייקונים בולטים לבידול

דבר נוסף שיכול להגדיל את הפניות באתר הוא יצירת אייקונים המבליטים את איכות השירות שלכם. האייקונים בולטים מאוד לעין וגורמים לגולש לעצור ולהבין שיש לו עסק עם מקצוענים. הבאתי לכם דוגמה מצוינת של אייקונים ובהם טקסט של בידול מאתר "פשפשג'וק".

כתבו כמה מילים על עצמכם

בעלי מקצוע רבים מדלגים על פרופיל אישי, ומעט קופצים לטקסט המסביר על השירות שלהם. חשוב להבין שגולשים המחפשים שירות, רוצים לדעת קצת יותר על נותן השירות. הפרופיל האישי לא חייב להיות ארוך, אך חשוב מאוד שיכיל את הפרטים הבאים: את שנות הניסיון שלכם/שנת הקמת העסק, תחומי ההתמחות, השימוש בחומרים או ציוד חדשניים ומתקדמים, הסמכה (במידה ויש) וכל פרמטר שיוכל להפוך אתכם לאוטוריטה בתחומכם.

לכתבה נוספת על כתיבת אודות החברה >>> 

מלבד זאת, כדאי גם לכתוב כמה מילים על תהליך העבודה שלכם, כך הגולש יוכל לדעת בדיוק מה הוא מקבל. לדוגמה נגר פרטי יוכל לכתוב; "השירות כולל פגישה להבנת הצרכים, ביצוע מדידות, התאמה לסגנון העיצוב, ביצוע, הרכבה בבית הלקוח ומתן אחריות מלאה ל – 7 שנים על העבודה. או מנעולן יוכל לכתוב; "השירות כולל בחינת הבעיה, מתן פתרון ממוקד והחלפת צילינדר או כל חלק אחר בעת הצורך. בתום השירות תקבלו אחריות מלאה וחשבונית".

 

 

אודות

מחפשים את המילים המדויקות? בואו נעשה את זה ביחד.

זה אני, אתם והמילים.

שירותי כתיבת תוכן לאתרים מתחיל באפיון מקצועי, להבנת ערכי המותג, הדרישות והציפיות. יחד נבנה שפה שמדברת לקהל היעד ומניעה לפעולה.

מאמרים אחרונים

עקבו

אני זמינה בשבילכם, תשאירו לי פרטים!