איך לכתוב סטטוסים לפייסבוק שיגדילו את הטרפיק לדף העסקי שלכם?

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin

 

השאלה שמטרידה כל בעל עסק היא – "איך לייצר טרפיק בדף העסקי?" הרי לפתוח דף עסקי כל אחד יכול ובקלות, לאסוף כמה לייקים מחברים או קצת ממומן והופ – הדף באוויר חי ונושם. אבל מה הלאה? אם לא תשקו את הדף בתכנים, הוא ינבול ולא ישרת את המטרה.

אז מה עושים? כיצד כותבים סטטוסים שייצרו טרפיק? ואיך תהפכו כל גולש ללקוח פוטנציאלי רק באמצעות כתיבת סטטוס? הכל בכתבה הבאה!

שנייה לפני שמתחילים, חשוב להבין שפייסבוק היא רשת חברתית שאליה נכנסים אנשים כדי להעביר את הזמן, לבדוק היכן חבריהם מבלים ולצפות בסרטונים מדליקים. במידה והם יהיו מעוניינים לרכוש מוצר מסוים, הם ילכו למנוע החיפוש של גוגל ויחפשו את שהם רוצים. לכן, יש להימנע ממכירה אגרסיבית. בקיצור, בלי מבצעים ובלי הנעה לפעולה.

אז מה כן?

טיפים, מדריכים, שאלות שייצרו עניין, סרטונים וכל מה שהייתם רוצים לקרוא "כבדרך אגב". למעשה, כאן אתגר המכירה גדול יותר, מכיוון שהלקוח מראש לא מצפה לרכוש משהו, כך שעליכם למשוך אותו בדרך מקורית.

גיוון זה שם המשחק! אבל מהו סטטוס?

  • סטטוס לפייסבוק יכול להיות כמה משפטי מחץ שיעוררו עניין.
  • קישור לכתבה שהתפרסמה באתרי חדשות הקשורה לתחום שלכם.
  • טיפ שקשור לתחום שלכם.
  • דיון הקשור לחדשות/פוליטיקה.
  • סטטוס שקשור לחגים או תאריכים מיוחדים.
  • תמונה מיוחדת שמעוררת עניין.

ולמעשה כל פריט תוכן שיעורר עניין ויגרום לגולש לעצור לרגע ולהתעניין במה שכתבתם. לאחר שניסיתם סטטוסים מסוגים שונים, זה הזמן לבדוק אילו מהם יצרו יותר טרפיק, כלומר קיבלו יותר לייקים ויותר תגובות. לאחר מכן תוכלו לקדם את הסטטוסים בקידום ממומן ולהגיע ליותר גולשים.

6 טיפים מצוינים כולל דוגמאות שיובילו אתכם לסטטוסים מושלמים

  1. היו שנונים

חפשו דרכים יצירתיות לספר לגולש במה אתם מתעסקים. לדוגמא – מאמן כושר אישי: במקום לומר לגולש "בוא לאימון אישי אחד על אחד ולהגיע לתוצאות", אמרו לו: "בתהליך הורדה במשקל אין קיצורי דרך, שמירה על פעילות גופנית ותזונה נכונה יביאו אותך לתוצאות". הגולש יבין לבד כי עליו לבצע פעילות גופנית על מנת לרדת במשקל וכאשר דבר זה נאמר על ידי מאמן אישי – הוא יבין שהגיע הזמן לעשות שינוי.

  1. היו חיוביים וכן גם קצת מצחיקים

כתבו תכנים חיוביים תמיד! ורצוי שהם יהיו גם מצחיקים. הביאו סיפורים מצחיקים, בדיחות טובות, תמונות מדליקות שיגרמו לגולשים לחייך, משפטים מתוקים וכך הלאה. לדוגמא – מאפרת מקצועית: "מה שלא עושה הטבע עושה הצבע" ולצרף תמונה של לפני ואחרי או תמונה של סלב שנתפסה ללא איפור.

  1. תשאלו שאלות

סטטוסים עם שאלות יקבלו טרפיק גבוה יותר והם יכולים ליצור שיח מעניין שיגרור תגובות רבות וכפי שאתם יודעים, תגובות ימשכו יותר ויותר גולשים לדף שלכם. אך חשוב מאוד להימנע משאלות מורכבות הדורשות מחשבה, אלא שאלות קלילות יותר, כמו למשל – מספרה לעיצוב שיער: "באיזה צבע היית צובעת את השיער שלך אם היית חיה באי בודד?". שאלה זו מעוררת עניין ויכולה ליצור תגובות ודיונים.

  1. תנו לגולשים טיפים

טיפים ימתגו אתכם כגורואים בתחום שלכם. לכן, מומלץ לתת לגולש כמה שיותר טיפים, אם זה באמצעות מלל או בעזרת סרטון קצר שבו תתנו לו קצת מידע. דוגמא לטיפ טוב – חברה לבניית פרגולות: "על מנת לשמור על הפרגולה לאורך שנים רבות, מומלץ למרוח אחת לשנה סילר או שמן עץ שישמרו על איכות העץ".

  1. סטטוסים קצרים וקולעים

הגלישה בפייסבוק מהירה, לכן עליכם להיות ממוקדים ולכתוב סטטוסים קצרים. זכרו כי זו לא הכמות, אלא האיכות!

  1. לסיום – הגיבו לגולשים

כל העניין של רשת חברתית הוא להיות באינטראקציה עם הגולשים שיכולים בקלות להפוך ללקוחות קבועים שלכם. לכן, השיבו לכל תגובה בצורה מנומסת, גם "תודה" על מחמאה של גולש תעשה את העבודה.

 

[av_button label='הזמן כאן סטטוסים לפייסבוק' link='manually,https://wewrite.co.il/services/content/landing-pages/' link_target=" size='medium' position='center' icon_select='yes' icon='ue8f5' font='entypo-fontello' color='theme-color' custom_bg='#444444' custom_font='#ffffff' custom_class="]

אודות

מחפשים את המילים המדויקות? בואו נעשה את זה ביחד.

זה אני, אתם והמילים.

שירותי כתיבת תוכן לאתרים מתחיל באפיון מקצועי, להבנת ערכי המותג, הדרישות והציפיות. יחד נבנה שפה שמדברת לקהל היעד ומניעה לפעולה.

מאמרים אחרונים

עקבו

אני זמינה בשבילכם, תשאירו לי פרטים!