פלטפורמות נפוצות לעיצוב מצגת חברה

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin

אז נפלה עליכם משימה ״לארגן מצגת חברה״… יכול להיות שהשבוע מגיע לקוח חשוב למשרד והמנהלים צריכים להציג לו מידע על החברה ואולי הגיע הזמן באמת שתהיה מצגת תדמיתית. כן, בניית מצגות עסקיות היא בהחלט תיק רציני למי שלא מכיר את התחום, ולכן הבאתי לכם כאן את כל הטיפים לכתיבה, אפיון ועיצוב מצגת בלתי נשכחת בפלטפורמות עיצוב מהירות.

 

שנתחיל?

לפני שמתחילים לחפש פלטפורמות לעיצוב מצגות, חכו רגע. כדאי להתחיל באפיון של המצגת, כלומר מה תרצו שיהיה בכל דף מבחינת תוכן. עשו רשימה של נושאים והתחילו לאסוף חומרים ממקורות או מאנשים שונים בארגון.

מצגת חברה אידיאלית בעיני תכיל את הדפים הבאים:

  • דף פתיח
  • אודות חברה
  • שירותי החברה
  • מייסדים/מנהלים
  • בידול עסקי
  • ערכי החברה/אג׳נדות
  • גרפים/טבלאות עם נתונים רלוונטיים
  • לוגואים של לקוחות החברה
  • פרויקטים
  • דף תודה

זוהי רשימה חלקית ומאוד בסיסית, מובן שאין צורך לשים את כל הדפים הללו, אלא לקחת מה שרלוונטי לכם כחברה ולהתחיל לאסוף חומרים.

חפשו השראות בפינטרסט

אחרי שסיימתם עם האפיון ואספתם את כל החומרים, עכשיו הגיע הזמן לעצב את המצגת. חשוב להבין שעבודת העיצוב לא פשוטה, למרות שיש תבניות מוכנות בכל מיני פלטפורמות עיצוב, אבל עדיין דרושה יצירתיות. ההמלצה שלי היא לחפש השראות בפינטרסט לפני שמתחילים. תוכלו לקחת השראה מבחינת שילובי צבעים, שילוב של אלמנטים ועוד.

 

הכירו את הפלטפורמות הנפוצות לעיצוב מצגת חברה

 

Microsoft PowerPoint

פאוור פוינט של מייקרוסופט היא פלטפורמה חינאמית לעיצוב מצגות עסקיות ונחשבת לנפוצה ביותר בעולם העסקי, וניתן לומר שרבים משתמשים בה שנים בשל הקלות לעצב בה. דרך פאוור פוינט תוכלו לייצר  שקופיות, להוסיף תמונות וסרטונים ולהתאים אישית את העיצוב והפריסה הכללית של המצגת לפי הצורך שלכם.

החסרונות בפאוורפוינט שהעיצובים לא יוצאים יפים, אין הרבה אופציות עיצוביות וגם לא תבניות יפות שמקלות את עבודת העיצוב ביחס לאחרות. אבל בשביל לעצב מצגת חברה סטנדרטית היא עושה את העבודה.

 

Google Slides

זוהי פלטפורמה לעיצוב מצגות פופולרית וחינאמית המבוססת אינטרנט. היא מסופקת על ידי Google וניתן לומר שיש לה תכונות דומות ל-PowerPoint, מכיוון שהיא מאפשרת למשתמשים לעצב שקופיות ואפילו לשתף פעולה עם אחרים בזמן אמת, כך שכל אחד יוכל לבצע שינויים.

Google Slides מציעה תבניות יפות, כך שתוכלו לבחור תבנית מעוצבת ולעצב אותה לפי רצונכם. אך גם כאן החיסרון הוא שאין יותר מידי כלי עיצוב ופונטים ביחס לקאנווה.

 

Canva

Canva היא אחת הפלטפורמות המדוברות בשנים האחרונות ונראה שגם מעצבים מקצועיים עושים בה שימוש לעיצוב מצגות ומגוון אלמנטים גרפיים אחרים. מדובר על פלטפורמת עיצוב המציעה מגוון רחב של תבניות לעיצוב מצגות, מיליוני גרפיקות, אלמנטים, גופנים ותמונות. כל אלה מאפשרים לעצב מצגות מקצועיות.

Canva היא פלטפורמה ידידותית מאוד לשימוש ואינה דורשת כישורי עיצוב גבוהים, אך הגרסה החינאמית קצת מוגבלת מבחינת אפשרויות, ולכן אם אתם מעצבים בתדירות גבוהה מומלץ לרכוש מנוי פרו.

 

Prezi

מדובר על תוכנה ייעודית לעיצוב מצגות המבוססת ענן ומאפשרת למשתמשים ליצור מצגות דינמיות ואינטראקטיביות במיוחד להרצאות. בפלטפורמת Prezi תמצאו כלים סטנדרטיים לבניית מצגות המאפשרות למרצים לפרוש את הרעיונות והמחשבות שלהם על גבי משטח ויזואלי רחב, וכך להציג באופן סיפורי את ההרצאה שלהם.

הפלטפורמה ידידותית מאוד לשימוש, אך היא תומכת רק באנגלית.

 

Adobe Creative Cloud

Adobe היא פלטפורמה מקצועית (בתשלום) המציעה מגוון כלים לעיצוב גרפי, עם ממשקים המאפשרים להגיע לרמות עיצוב מטורפות כמו ל- Photoshop, Illustrator ו-InDesign. ניתן להשתמש בתוכנות של אדובי ליצירת מצגות ברמה מקצועית, אך הן דורשות מיומנויות עיצוב מתקדמות יותר ופחות יתאימו למי שאין ניסיון או ידע בעבודה על התוכנות האלה.

 

משהו קטן לסיום…

כפי שראיתם, יש לא מעט פלטפורמות לעיצוב מצגות, אך בסופו של דבר, הפלטפורמה הטובה ביותר לעיצוב מצגות החברה תהיה תלויה בצרכים וההעדפות הספציפיות שלכם ובאיזו תדירות אתם מעצבים מצגות ואלמנטים שונים.

 

רוצים לדעת יותר על עיצוב מצגות עסקיות?

דברו איתי, ממש כאן >

לכתבה נוספת על השלבים בתהליך עיצוב מצגות עסקיות 

אודות

מחפשים את המילים המדויקות? בואו נעשה את זה ביחד.

זה אני, אתם והמילים.

שירותי כתיבת תוכן לאתרים מתחיל באפיון מקצועי, להבנת ערכי המותג, הדרישות והציפיות. יחד נבנה שפה שמדברת לקהל היעד ומניעה לפעולה.

מאמרים אחרונים

עקבו

אני זמינה בשבילכם, תשאירו לי פרטים!