בלוג

Uncategorized

איך כותבים תוכן לקידום אתרים? קבלו אסטרטגיות וטיפים מעולים

טוב, אתם בטח יודעים… כתיבת תוכן לקידום אתרים אורגני הוא היבט הכרחי בכל אסטרטגיית שיווק מוצלחת, במיוחד אם תרצו לקדם את האתר אורגני ולבנות בסיס טוב. איך עושים את זה? הכל כאן.   מנועי החיפוש של גוגל משתנים כל הזמן,

איך משפרים יחס המרה?
Uncategorized

איך משפרים יחס המרה ומה באמת צריך לעשות כדי להפוך מבקר ללקוח משלם?

כיום כל קמפיין דיגיטלי מדיד ומאפשר לנו לעקוב אחר התוצאות באמצעות כלי מדידה והוצאת דוחות אפקטיביים. ומסתבר שיש לזה שם – CRO  (Conversion Rate Optimization) שיפור יחס המרה שכל אחד יכול לעשות על ידי כלים ייעודיים. אז בואו נראה איך

כתיבה ב- ai
Uncategorized

איך הופכים טקסט שנכתב ב- AI לאותנטי?

בעידן שבו כלי AI הפכו לחלק מרכזי בחיינו, אין פלא שטקסט שנוצר על ידי רובוט פשוט אין בו נשמה. כן… תרצו או לא, חסר בו משהו אנושי.  כיום צ'אטבוטים עונים על פניות של לקוחות, כותבים סטוריטיילינג, ניוזלטרים ואפילו כאלה שמסכמים

Uncategorized

מה זה מיקרו קופי ואיך הוא משדרג את חוויית הגלישה באתר שלכם?

ועכשיו רגע של רצינות… אתחיל ואומר שמיקרו קופי הוא תוכן שנועד להכווין משתמשים באפליקציות ובממשקים דיגיטליים שונים לבצע פעולות. תחום זה מוכר מעולם חוויית משתמש והוא מבטיח למשתמשים ליהנות מחוויית שימוש גבוהה מבלי להסתבך.   מה זה מיקרו קופי? מיקרו

Uncategorized

איך כותבים תיאור מוצר מניע לפעולה?

אז בניתם חנות אונליין מרשימה, עוד רגע היא מוכנה, אבל אתם חייבים לכתוב תיאורי מוצרים כדי שהגולשים שלכם יבינו מה הם קונים ובכלל לאפשר להם לקבל את כל המידע על המוצר. חשוב להבין, אם לא יהיה לגולש את כל המידע

בלוג כתיבת תוכן

איך כותבים תוכן שיווקי שמייצר ערך לקורא?

לא משנה על מה אתם כותבים, אם זה תסריט לסרטון תדמיתי, תוכן לדף נחיתה ואפילו פוסט לרשתות חברתיות, אתם וודאי רוצים לתת ערך לקורא ובעיקר לייצר אינטרקציה. בעידן שבו הרשת מוצפת מסרים, אתם חייבים מסר אחד עוצמתי שיגרום לגולש לעצור,

כתיבת תוכן ב- ChatGPT
Uncategorized

האם ChatGPT יכול להחליף כתיבת תוכן אנושי? מסתבר שלא

ChatGPT ופלטפורמות AI  נוספים הולכים ומתקדמים, ונראה ששום דבר לא יוכל לעצור אותם, בעצם כן… הצורך בכתיבה אנושית. בואו נראה למה כלי AI לא יוכלו להחליף באופן מלא את כותבי התוכן ואיך כן אפשר להפיק מהטרנד הלוהט תועלות משמעותיות לעסק.

Uncategorized

איך כותבים ניוזלטר שיווקי עם אחוזי פתיחה גבוהים?

איך כותבים ניוזלטר שיווקי עם אחוזי פתיחה גבוהים?   שליחת ניוזלטרים ללקוחות היא דרך מעולה לשמור איתם על קשר, לומר להם שאנחנו כאן בשבילם, ובעיקר לשלוח עדכונים, מבצעים וכל מידע שיכול להיות רלוונטי. בואו נראה איך כותבים ניוזלטר עם אחוזי

Uncategorized

כתיבת תוכן לאתר נדל״ן: כל הטיפים שבעולם

בשונה מתחומים אחרים, תחום הנדל״ן דורש חשיבה יצירתית, לצד אמינות גבוהה, פשוט למכור ללקוח את החלום. רגע לפני שאתם מתחילים בתהליך כתיבת תוכן לאתר נדל״ן, יש כמה נקודות שחייבים להכיר. אחרי כתיבה לעשרות חברות נדל״ן במגוון תחומים, אני כאן כדי

תמונה של תוכן בדף נחיתה.
Uncategorized

מה ההבדל בין כתיבת תוכן לדף נחיתה לבין כתיבה לאתר?

הרבה פעמים לקוחות בתחילת דרכם באים אליי עם דילמה, האם לבנות דף נחיתה, אתר עם דף אחד (One Pager) או לבנות אתר אינטרנט מלא. השיקול לרוב נובע מעלויות, חוסר ידע ורצון שיהיה ׳משהו׳ ברשת אבל לא באמת יודעים מה. אם

Uncategorized

איך כותבים תוכן לעמוד הראשי באתר?

העמוד הראשי של האתר הוא סוג של חלון ראווה, ממש ׳וולכאם׳ המאפשר לגולש להתרשם לכמה שניות ולהבין אם בא לו להמשיך לגלוש ולהשאיר פרטים או להמשיך לתוצאה הבאה בתור. ומכאן החשיבות המטורפת שלו. אז איך כותבים תוכן לעמוד הראשי באתר?

Uncategorized

מה ההבדל בין כתיבת תוכן לקופירייטינג?

כתיבת תוכן וקופירייטינג הן שתי צורות כתיבה שונות לחלוטין, לשתיהן יש מטרות ויעדים שונים, במיוחד כשמדובר בתוכן שיווקי לאתרי אינטרנט וקופי לדפי נחיתה או למודעה בפייסבוק. אז ריכזתי לכם את ההבדלים בין כתיבת תוכן לקופירייטינג.   רגע, למה חשוב לדעת

בוא נדבר!