בלוג

Uncategorized

איך כותבים תיאור מוצר מניע לפעולה?

אז בניתם חנות אונליין מרשימה, עוד רגע היא מוכנה, אבל אתם חייבים לכתוב תיאורי מוצרים כדי שהגולשים שלכם יבינו מה הם קונים ובכלל לאפשר להם לקבל את כל המידע על המוצר. חשוב להבין, אם לא יהיה לגולש את כל המידע

בלוג כתיבת תוכן

איך כותבים תוכן שיווקי שמייצר ערך לקורא?

לא משנה על מה אתם כותבים, אם זה תסריט לסרטון תדמיתי, תוכן לדף נחיתה ואפילו פוסט לרשתות חברתיות, אתם וודאי רוצים לתת ערך לקורא ובעיקר לייצר אינטרקציה. בעידן שבו הרשת מוצפת מסרים, אתם חייבים מסר אחד עוצמתי שיגרום לגולש לעצור,

כתיבת תוכן ב- ChatGPT
Uncategorized

האם ChatGPT יכול להחליף כתיבת תוכן אנושי? מסתבר שלא

ChatGPT ופלטפורמות AI  נוספים הולכים ומתקדמים, ונראה ששום דבר לא יוכל לעצור אותם, בעצם כן… הצורך בכתיבה אנושית. בואו נראה למה כלי AI לא יוכלו להחליף באופן מלא את כותבי התוכן ואיך כן אפשר להפיק מהטרנד הלוהט תועלות משמעותיות לעסק.

Uncategorized

איך כותבים ניוזלטר שיווקי עם אחוזי פתיחה גבוהים?

איך כותבים ניוזלטר שיווקי עם אחוזי פתיחה גבוהים?   שליחת ניוזלטרים ללקוחות היא דרך מעולה לשמור איתם על קשר, לומר להם שאנחנו כאן בשבילם, ובעיקר לשלוח עדכונים, מבצעים וכל מידע שיכול להיות רלוונטי. בואו נראה איך כותבים ניוזלטר עם אחוזי

Uncategorized

כתיבת תוכן לאתר נדל״ן: כל הטיפים שבעולם

בשונה מתחומים אחרים, תחום הנדל״ן דורש חשיבה יצירתית, לצד אמינות גבוהה, פשוט למכור ללקוח את החלום. רגע לפני שאתם מתחילים בתהליך כתיבת תוכן לאתר נדל״ן, יש כמה נקודות שחייבים להכיר. אחרי כתיבה לעשרות חברות נדל״ן במגוון תחומים, אני כאן כדי

תמונה של תוכן בדף נחיתה.
Uncategorized

מה ההבדל בין כתיבת תוכן לדף נחיתה לבין כתיבה לאתר?

הרבה פעמים לקוחות בתחילת דרכם באים אליי עם דילמה, האם לבנות דף נחיתה, אתר עם דף אחד (One Pager) או לבנות אתר אינטרנט מלא. השיקול לרוב נובע מעלויות, חוסר ידע ורצון שיהיה ׳משהו׳ ברשת אבל לא באמת יודעים מה. אם

Uncategorized

איך כותבים תוכן לעמוד הראשי באתר?

העמוד הראשי של האתר הוא סוג של חלון ראווה, ממש ׳וולכאם׳ המאפשר לגולש להתרשם לכמה שניות ולהבין אם בא לו להמשיך לגלוש ולהשאיר פרטים או להמשיך לתוצאה הבאה בתור. ומכאן החשיבות המטורפת שלו. אז איך כותבים תוכן לעמוד הראשי באתר?

Uncategorized

מה ההבדל בין כתיבת תוכן לקופירייטינג?

כתיבת תוכן וקופירייטינג הן שתי צורות כתיבה שונות לחלוטין, לשתיהן יש מטרות ויעדים שונים, במיוחד כשמדובר בתוכן שיווקי לאתרי אינטרנט וקופי לדפי נחיתה או למודעה בפייסבוק. אז ריכזתי לכם את ההבדלים בין כתיבת תוכן לקופירייטינג.   רגע, למה חשוב לדעת

בלוג כתיבת תוכן

איך כותבים תוכן לאתר אינטרנט?

אתם בטח יודעים, כתיבת תוכן לאתר משפיעה על תהליך קבלת ההחלטות של הגולש. ככל שתשדרו אמינות גבוהה ותכתבו בשפה שתחבר אליכם את קהל היעד, סביר להניח שתקבלו הרבה יותר פניות מלקוחות רציניים. כתיבה מקצועית דורשת  יצירתיות, ולכן יש לכם 2

בלוג כתיבת תוכן

איך כותבים תוכן עם ChatGPT?

בואו נדבר על המכונה שיכולה לכתוב במקומנו, זאת לתת לנו מידע ואפילו לייצר לנו סיפורים ושירים.  עד כמה היא יעילה ומה צריך לעשות כדי לכתוב תוכן יעיל באמצעות צ׳אט GPT? הכל כאן בכתבה.   הדעות לגבי צ׳אט GPT בהחלט חלוקות.

Uncategorized

איך יוצרים אסטרטגיית שיווק לעסק? קבלו דוגאמות של מותגים בינלאומיים

נרצה או לא, מותגים גדולים ברחבי העולם הציבו רף גבוה לאסטרטגיות שיווק, ולנו נותר רק ללמוד מהם. מותגים אלו לא רק מבינים את קהל היעד שלהם, אלא גם יודעים לייצר קהל שבוי באמצעות מסרים עוצמתיים וקופירייטינג משכנע.   יצאתי למחקר

Uncategorized

ללמוד מהטובים ביותר: מה מסתתר מאחורי המסרים של מותגים בינלאומיים

לכולנו יש ציטוט של מפורסם שנותן לנו השראה, ואולי אחד כל כך חזק שמלווה אותנו כל החיים. חלקם ידפיסו את המשפט על הקיר במשרד וחלקם יעלו אותו ברשתות חברתיות או יזכירו אותו בשיחות עם חברים, לקוחות ואפילו בהרצאות.   הרעיון

בוא נדבר!