כותבים אודות חברה? קבלו 10 פתיחים מושלמים וגם דוגמאות אמיתיות

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin

חייבים לכתוב כמה מילים על עצמכם או על העסק שלכם? סביר להניח שהחלק הכי קשה יהיה דווקא הפתיח. למה? כי התחלות תמיד קשות ואתם יודעים את זה. אז אחרי ניסיון של 10 שנים בכתיבה מאות אודות חברה (אבל מי סופר), יש לי כמה פתיחים מהממים בשבילכם.

שנתחיל?

כתיבת תוכן שיווקי היא משימה לא פשוטה, במיוחד כשזה מגיע לכתיבת אודות על העסק שלכם. ויש לי ספויילר, גם לי היה קשה לכתוב אודות חברה על עצמי ולכן חבר טוב כתב לי.

 

רגע, מה זה אודות חברה?

אודות חברה הוא הצגה רשמית של העסק שלכם אל מול מי שמבקש לדעת עליכם פרטים. הוא יכול להיות סיפורי, רשמי, אישי או כללי – כל עסק לפי הסגנון שלו. המטרה הסופית של אודות חברה היא להרשים את הקורא ולתת לו להבין שכדאי לו מאוד לעשות איתכם עסקים. אגב, את אודות החברה קוראים לרוב אנשים/חברות שמעוניינים לעשות איתכם עסקים, ספקים או אנשים שמעוניינים לעבוד אצלכם בעסק.

מה ההבדל בין אודות חברה לפרופיל חברה?

אודות חברה הוא מסמך קצר שמפרט בקצרה מי אתם, לרוב הוא יכיל 3-4 פסקאות, בעוד פרופיל חברה יהיה ארוך יותר ויציג גם את שירותי החברה בצורה ממוקדת, את הבידול וכו׳. אציין שפרופיל חברה יכול להיות סוג של קובץ PDF מעוצב עם דף אחד מרוכז או כמה דפים, או מצגת עסקית מעוצבת שמציגה את העסק או המיזם שלכם על פני כמה דפים.

יאללה, נתחיל עם פתיחים לאודות חברה

 

פתיח חמים וישיר בגוף ראשון

״נעים להכיר, אני *** מומחה לשיווק דיגיטלי״.

זהו פתיח מאוד קלאסי שנכתב בגוף ראשון והוא יתאים לבעלי מקצוע חופשיים (לרוב של אדם אחד) מהתחומים הבאים: טיפול, אימון, הרצאות, ייעוץ וכו׳. במקרים אלו יהיה נכון לכתוב בגוף ראשון ולהתחיל מ- ״נעים מאוד״, ״אהלן״ או כל פתיח חמים ואישי אחר.

 

חברה מובילה בתחומה

״בעידן שבו לעיצוב יש השפעה עוצמתית, חברת *** גאה להימצא בחזית התחום ולספק שירותי אדריכלות ועיצוב פנים״.

זהו פתיח פנטסטי לעסקים שרוצים להציג עצמם כמובילים בתחום, כן אפילו להשוויץ כמה הם טובים. פתיח כזה יתאים לחברות מובילות בתחומם מתחומים מגוונים כמו עיצוב, פרסום, תחום הבנייה ועוד.

 

מסורת של שנים

עוד משנת 1990, ממשיכה חברת *** להוביל בגאווה מסורת ארוכת שנים של מתן פתרונות״. זהו אודות שמתאים לחברות וותיקות שהניסיון והמוניטין שלהן הם ערך מוסף עליון והן רוצות להתגאות בהם. כפי שאתם יודעים, למשפט הראשון של האודות יש משמעות רבה, ולכן ציון של שנת הקמת החברה כבר בהתחלה עושה רושם מצוין.

 

מגוון רחב של פתרונות ורסטיליים

״חברת *** מציעה מנעד פתרונות ורסטיליים בהתאמה מלאה לדרישות הלקוח״.

זהו פתיח מחייב מאוד ומציג אתכם כחברה המעניקה מגוון רחב של פתרונות בהתאמה מלאה לצרכים של הלקוח, מה שמאפשר לקורא להבין שהוא הגיע למקום שבו ״תופרים לו חליפה״ המתאימה בול למידות שלו. פתיח כזה יתאים לחברה שיכולה לעמוד בהתחייבות ובאמת יש לה פתרונות מגוונים.

 

חברה חלוצה בתחום

״חברת *** הינה החלוצה בתחום שירותי מימון ופתרונות פיננסים״. זהו פתיח מאוד ספציפי וכמובן יתאים לחברות וותיקות מאוד או כאלה שהן חלוצות בתחום מסוים. הוא בהחלט פתיח מרשים ומי שזכה ביושר לכינוי ״חלוץ״ בתחום יכול להשתמש בו בגאווה בפתיח של האודות.

 

פתיח סיפורי

אני מאוד אוהבת בפתיח שמתחיל כמו סיפור, אבל חשוב להבין שהוא לא מתאים לכל אחד, אלא רק לעסקים שיש להם סיפור מיוחד ששווה ״להשוויץ״ בו כבר בהתחלה. לדוגמה הסיפור של המותג התחיל כאשר בני הזוג פתחו עסק קטן בעיר הנופש אילת, שצמח במהירות לרשת המונה כיום 6 סניפים״.

 

ארגון שמנגיש שירותים מסוימים

״האקדמיה מנגישה מגוון רחב של קורסים מקצועיים ומבוקשים למגזר הערבי, על מנת שהמשתתפים יוכל להעצים את הידע שלהם ולהשתלב במקומות עבודה נחשקים״.

 

פתיח כזה מתאים למי שבאמת מנגיש משהו חדש ומגיע עם ״בשורה״. זה יכול להיות שירות שעד היום היה קשה לקבל אותו בדרך מסוימת, הנגשת שירות מסוים למגזר ספציפי וכך הלאה.

 

חברה שמביאה אתכם לשיאים חדשים

״חברת *** מקדמת עסקים לשיאים חדשים באמצעות פרסום ממוקד ברשתות חברתיות״. זהו אודת קלאסי שמביא הבטחה גדולה כבר בתחילת האודות, ולכן עליכם לעמוד בהתחייבות. הוא יתאים לחברות פרסום, יועצים עסקים, מאמנים וכל עסק שבאמת מביא את הלקוחות שלו לשיאים חדשים באמצעות שירותים ממוקדים.

 

הבטחה עוצמתית כבר בפתיח

״משרד עורכי דין *** נלחם עבור לקוחותיו מול הגופים הגדולים על מנת שיוכלו לממש את זכויותיהם״. זוהי הבטחה גדולה שמצד אחד מחזקת את האוטוריטה של עורך הדין ומצד שני מציגה אותו כמישהו שכדאי מאוד לקחת את השירות שלו, הרי הוא יילחם ויהיה שם בשביל הלקוח. פתיח כזה יתאים למטפלים, יועצים, חברות נדל״ן וכמובן משרדי עורכי דין.

 

פתיח סולידי לאודות

״חברת *** הוקמה בשנת 2000 ומובילה במתן שירותי ייעוץ״. אין שום דבר רע בפתיח סולידי, וכן לא תמיד צריך פתיח מפוצץ. לפעמים הבייסיק הזה עובד מצוין, במיוחד אם תרצו לשדר פשטות ומקצועיות באותה הנשימה.

רוצים שאכתוב לכם אודות חברה מרשים? תשאירו לי פרטים או תתקשרו אליי. אני זמינה 🙂

 

 

אודות

מחפשים את המילים המדויקות? בואו נעשה את זה ביחד.

זה אני, אתם והמילים.

שירותי כתיבת תוכן לאתרים מתחיל באפיון מקצועי, להבנת ערכי המותג, הדרישות והציפיות. יחד נבנה שפה שמדברת לקהל היעד ומניעה לפעולה.

מאמרים אחרונים

עקבו

אני זמינה בשבילכם, תשאירו לי פרטים!