חמשת הכלים הטובים ביותר לכתיבת תוכן AI שכל בעל עסק חייב להכיר

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin

אין מה לעשות… כתיבת תוכן היא חלק בלתי נפרד מכל אסטרטגיית שיווק דיגיטלי. נמצא אותה באתרי אינטרנט, מדריכים, רשתות חברתיות ואיפה לא… מוזר להגיד שפעם אשכרה היינו יושבים שעות לפצח בריפים, בעוד היום יש רובוטים שעושים את זה בשבילנו…

 

אבל כן, עם התקדמות הטכנולוגיה בתחום הבינה המלאכותית (AI), כולם ובמיוחד בעלי עסקים יכולים להפיק תוכן איכותי במהירות ובעלות נמוכה, תוך שמירה על סטנדרטים מקצועיים גבוהים. זה יכול להיות בלוגים, פוסטים לרשתות חברתיות, ועד לאימיילים שיווקיים ודפי נחיתה. נראה שבהחלט אפשר להפיק תוצאות מרשימות.

 

רגע רגע… המהפכה הזו לא עוצרת כאן. כלים מבוססי AI משתפרים כל הזמן, והם מבטיחים להמשיך ולהעצים את היכולות של עסקים ליצור תוכן מותאם אישית, יצירתי, וממוקד. אז מהם הכלים שכדאי לכם להכיר? יאללה, בואו נתחיל.

 

  1. ChatGPT (מאת OpenAI)

ChatGPT הוא אחד הכלים המובילים והפופולריים ביותר בתחום כתיבת התוכן. הוא מבוסס על מודל שפה מתקדם שמאפשר ליצור תוכן מותאם אישית ברמה גבוהה מאוד.

יתרונות:

  • יכולת יצירת תוכן רחבה, כולל מאמרים, תשובות לשאלות, ואפילו רעיונות לשיווק.
  • ממשק פשוט ונוח לשימוש.
  • מתאים למגוון רחב של עסקים ותעשיות.

חסרונות:

  • עשוי לדרוש עריכה כדי להבטיח שהתוכן מדויק לחלוטין.
  • מגבלות בנושא תוכן טכני או מיוחד במיוחד.
  • יש צורך בהנחיות מדויקות.

 

  1. Jasper AI

Jasper (לשעבר Jarvis) הוא כלי מבוסס AI שמתמחה ביצירת תוכן שיווקי, קופירייטינג, ותוכן למותגים.

יתרונות:

  • תבניות מוכנות לשימוש ליצירת תוכן מותאם, כמו מודעות, פוסטים ברשתות החברתיות, ואימיילים.
  • מותאם לשפה שיווקית וממוקדת מטרה.
  • כולל פונקציות יצירתיות לכתיבה חכמה ומהירה.

חסרונות:

  • המחיר גבוה יחסית לכלים אחרים.
  • דורש תהליך לימוד קצר להבנה מלאה של יכולותיו.

 

  1. Copy.ai

Copy.ai הוא כלי המיועד במיוחד לכתיבת קופירייטינג ותוכן שיווקי. הוא אידיאלי עבור בעלי עסקים שמחפשים פתרונות מהירים וקלים.

יתרונות:

  • מגוון רחב של תבניות מוכנות מראש.
  • יוצר תוכן במהירות שיא.
  • קל מאוד לשימוש, גם למשתמשים מתחילים.

חסרונות:

פחות מתאים לכתיבת תוכן ארוך.

דורש התאמות למותגים עם טון ייחודי.

 

  1. Writesonic

Writesonic הוא כלי AI שיכול ליצור תוכן באיכות גבוהה במגוון שפות וסגנונות. הוא מותאם במיוחד לעסקים קטנים ובינוניים.

יתרונות:

  • מתאים ליצירת תוכן ארוך וקצר כאחד.
  • כולל כלים לעריכה ואופטימיזציה של תוכן.
  • תומך ביצירת תוכן רב-לשוני.

חסרונות:

  • האיכות עשויה להשתנות בהתאם לשפה שנבחרה.
  • פחות מותאם לכתיבה טכנית מאוד.

 

  1. Rytr

Rytr הוא כלי קל משקל שמציע פתרון זול ויעיל לכתיבת תוכן לעסקים קטנים או פרויקטים נקודתיים.

יתרונות:

  • ידידותי למשתמש עם ממשק פשוט.
  • עלות נמוכה יחסית לשירותים דומים.
  • מתאים ליצירת תוכן מהיר, כמו פוסטים או כותרות.

חסרונות:

  • פחות פונקציות מתקדמות לעומת כלים כמו Jasper.
  • מתאים בעיקר לשימוש בסיסי ופחות לפרויקטים מורכבים.

 

הכלים האלו מעולים לכתיבת תוכן AI, אך לפני שמתחילים בתהליך הכתיבה, חשוב לבנות אסטרטגיה מסודרת על מנת שתוכלו להפיק את המקסימום מהכלים. בנוסף, תמיד מומלץ לנסח הנחיות המתאימות לאופי הכתיבה שתרצו. לדוגמה, אם תרצו לכתוב אודות חברה ב- AI, חשוב שתדעו מה אתם רוצים שיהיה בתוך התוכן, מהם הערכים החשובים לכם.

בקיצור, תכוונו את הרובוט כדי שינסח לכם תוכן שמתאים בול לערים, השאיפות, היעדים וכמובן קהל היעד אליו נכתב הטקסט.

 

ונסיים עם  5 טיפים לכתיבת תוכן אנושי בעזרת AI

 

כלים מבוססי AI הם אכן כלי עזר מצוין, אך כדי שהתוכן שלכם יבלוט באמת, חשוב לשלב בתהליך את המגע האישי והייחודי של העסק שלכם. הבאתי לכם טיפים מפורטים שיעזרו לכם להוציא התוכן הטוב ביותר.

 

יאללה, בואו נתחיל…

 

הגדירו מטרות ברורות לפני תחילת הכתיבה

לפני שמתחילים להשתמש בכלי AI, עצרו לרגע כדי להבין מהי המטרה המרכזית של התוכן:

– מיהו קהל היעד שלכם? האם מדובר בבעלי עסקים, לקוחות פרטיים, או אולי קהל מקצועי?

– מה התוצאה הרצויה? האם אתם מנסים למכור מוצר, להסביר מושג או ליצור מעורבות ברשתות חברתיות?

– איזה מסר מרכזי אתם רוצים להעביר?

 

לדוגמה, אם אתם יוצרים פוסט ברשתות חברתיות, המטרה שלכם עשויה להיות לעורר סקרנות או לגרום לאנשים ללחוץ על קישור. לעומת זאת, במאמר מקצועי המטרה היא לשדר אמינות ומקצועיות. הגדרה ברורה של המטרות תעזור לכם להנחות את כלי ה-AI ולייצר תוכן מדויק יותר.

 

ערכו ושפרו את התוכן שקיבלתם

אמנם כלי AI מייצרים תוכן במהירות ובקלות, אך התוצאה אינה תמיד מושלמת. הנה כמה דגשים לעריכה ושיפור:

– התאמה לטון המותג – ודאו שהשפה, הסגנון והאווירה של התוכן מתאימים לקול הייחודי של העסק שלכם.

– תיקון שגיאות ותוספת טאצ׳ אנושי – בדקו שהמידע מדויק והוסיפו פרטים או דוגמאות רלוונטיות שיהפכו את התוכן ליותר אנושי ומעניין.

– שילוב אנקדוטות אישיות – AI לא יכול להמציא סיפורים אישיים על העסק שלכם. הוסיפו דוגמאות מעשיות או חוויות שמגיעות מהעסק שלכם כדי לשדר אמינות.

 

לדוגמה, אם כלי AI יצר פוסט שמציג את המוצר שלכם, תוכלו לשלב סיפור על לקוח שהיה מרוצה מהמוצר, כך שהתוכן ירגיש יותר אישי ומעורר חיבור רגשי.

 

שלבו את המגע האישי והייחודי שלכם

אחד הדברים שכלי AI עדיין לא מסוגלים לעשות בצורה מושלמת הוא להבין את הייחודיות של המותג שלכם. לכן הקפידו על שני הדברים הבאים:

– שלבו ערכים ומסרים ייחודיים – אם לעסק שלכם יש אג'נדה, מסר חברתי או ערך מיוחד, אל תשכחו להדגיש זאת בתוכן.

– התאימו את התוכן לסיטואציה – השתמשו ב-AI ליצירת שלד ראשוני, אבל הוסיפו פרטים ותובנות שמגיעים מניסיונכם.

 

לדוגמה, אם אתם כותבים תוכן על מבצע מסוים, הוסיפו הסבר כיצד המבצע נולד, מה המחשבה מאחוריו, ומה הוא מציע לקהל הלקוחות שלכם מעבר למחיר הנמוך.

 

השתמשו ב-AI להשראה וליצירת רעיונות חדשים

אחת היכולות המדהימות של AI היא יצירת רעיונות במהירות. אם אתם תקועים מול מסך ריק, היעזרו בו כדי להתחיל בצורה הזאת:

– חפשו רעיונות לכותרות יצירתיות – כלי AI יכולים להציע מגוון כותרות ולכם נותר רק לבחור את הטובה ביותר.

– צרו רשימת נושאים – אם אתם מחפשים רעיונות לבלוג או פוסטים, בקשו מה-AI להציע רשימה של נושאים רלוונטיים לתחום שלכם.

– שאלות ותשובות – אם התוכן מיועד להסביר נושא מסוים, בקשו מה-AI לזהות שאלות נפוצות שקהל היעד שלכם עשוי לשאול.

 

לדוגמה במקום לבזבז זמן על סיעור מוחות, בקשו מה-AI להציע 10 רעיונות לפוסטים ברשתות החברתיות בנושא קידום מכירות. לאחר מכן, בחרו את הרעיונות הטובים ביותר והתאימו אותם לקהל שלכם.

 

השקיעו בכותרות מעניינות

הכותרת היא המגנט לתוכן שלכם. אפילו אם התוכן סופר איכותי, כותרת משעממת לא תמשוך את תשומת הלב של הקוראים.

– צרו כותרות ממוקדות ויצירתיות – השתמשו בכלי AI כדי ליצור כותרות שמושכות עניין ומבהירות את ערך התוכן.

– השתמשו בשפה רגשית – כותרות שמעוררות רגשות, כמו "כך תגדילו את הרווחים שלכם ב-50% בעזרת כתיבת תוכן AI", נוטות למשוך יותר קוראים.

– הוסיפו אלמנטים חזותיים – אל תשכחו להוסיף לתוכן תמונות, גרפים או קישורים שמעשירים את החוויה.

 

לדוגמה, אם AI יצר כותרת כמו "כיצד ליצור תוכן טוב יותר", אתם יכולים לשדרג אותה ל"כיצד ליצור תוכן בלתי נשכח בעזרת 5 צעדים פשוטים".

 

יאללה, בואו נסכם הכל…

שילוב בין היכולות של AI לבין טאצ׳ אנושי, מאפשר לבעלי עסקים להפיק תוכן יצירתי בטירוף. בעוד שה-AI מספק כלים מעולים לכתיבה מהירה ומדויקת, המפתח לתוכן שמצליח באמת טמון ביצירת ערך ייחודי שמגיע מתוך הידע והחוויות שלכם.

 

זכרו! AI הוא שותף לדרך, אבל הסיפור האישי שלכם הוא מה שבסופו של דבר יוצר חיבור אמיתי עם הקהל.

 

 

 

 

אודות

מחפשים את המילים המדויקות? בואו נעשה את זה ביחד.

זה אני, אתם והמילים.

שירותי כתיבת תוכן לאתרים מתחיל באפיון מקצועי, להבנת ערכי המותג, הדרישות והציפיות. יחד נבנה שפה שמדברת לקהל היעד ומניעה לפעולה.

מאמרים אחרונים

עקבו

אני זמינה בשבילכם, תשאירו לי פרטים!